כבר שלושה חודשים שכולנו שרויים תחת לחצים. התפשטות מגיפת הקורונה חצתה גבולות ושיבשה את סדר יומם של מיליוני אנשים ברחבי העולם והעם החשש מהגל השני שבפתח גוברות החששות מבדידות, חולי, פגיעה כלכלית ופגיעה בפרנסה. זאת במקביל לדאגה הבסיסית לבריאותינו ובריאותם של היקרים לנו. כל אלה הם מקור לפחדים, לחצים וחרדות עבור רבים. 

בימים אלה הוקם פורום רופאים ומומחים בינלאומיים לרפואה משלימה ואינטגרטיבית למען חיזוק ושמירת החוסן הנפשי והגופני של הציבור בישראל.  

פורום המומחים ישיב לשאלות של הציבור בתחומים שונים של הרפואה המשלימה האינטגרטיבית ויעניק המלצות בנושאים מגוונים: תוספי תזונה וויטמינים, טיפולים אלטרנטיביים מפחיתי לחצים, המלצות תזונה ספציפיות לחיזוק המערכת החיסונית, המלצות מנוחה ושינה, תנועה וספורט. 

בנוסף, יעביר הפורום תרגולים של יוגה, מדיטציה ונשימות וכן הרצאות אונליין של מומחים, שיספקו כלים יומיומיים להפחתת לחצים ושמירה על איזון.

את הפורום ינהל שאולי יניב פז – מנכ"ל ובעלים של מרכז ההחלמה האינטגרטיבי "מדיקל קר", המפעיל את שבוע ההחלמה "חוזרים לחיים"

הפורום יכלול את הרופאים והמומחים הבינלאומיים:

ד"ר מוטי לוי (MD)  - רופא ראשי כללית רפואה משלימה.

ד''ר מוטי לוי (צילום: יח''צ)
ד''ר מוטי לוי (צילום: יח''צ)

ד"ר חגי אמיר(MD) -  מנהל בית חולים לווינשטיין ומומחה לרפואת שיקום.

ד''ר חגי אמיר (צילום: ללא קרדיט)
ד''ר חגי אמיר (צילום: ללא קרדיט)

ד"ר נאדר בוטו MD) Dr. Nader Butto)  - קרדיולוג בכיר ואבי שיטת הטיפול האנרגטית.

ד"ר רולין מקרתי - (Dr. Rollin McCarthy (PHD - מנהל חברת המחקר של  HeartMath Institute ,החברה המובילה בארה"ב למחקר וטיפול בהשפעת הלב על המוח.

ד''ר רולין מקרתי (צילום: ללא קרדיט)
ד''ר רולין מקרתי (צילום: ללא קרדיט)

ד"ר ג'י צ'ן - Dr. Jie Chen - מומחית ברפואה סינית, מתמחה בטיפול במחלות גוף-נפש, נוירולוגיה, אנדוקרינולוגיה וגניקולוגיה בשיטות ריפוי אינטגרטיביות על בסיס הרפואה הסינית. 

ד''ר ג'י צ'ן  (צילום: ללא קרדיט)
ד''ר ג'י צ'ן (צילום: ללא קרדיט)

ברנדון בייס - Mrs. Brandon Bays  מייסדת ומרצה בינלאומית על שיטת ה"מסע" ומחברת רבי המכר על פי השיטה. 

מיכל שרגא - פסיכולוגית אינטגרטיבית ומנהלת תכנית ההחלמה הייחודית –"חוזרים לחיים" במרכז ההחלמה האינטגרטיבי ב"מדיקל קר". 

שאולי יניב-פז, מנכ"ל הפורום ובעלים של מרכז ההחלמה האינטגרטיבי "מדיקל קר": "בעת הזאת, שבה רמת החרדה הציבורית גבוהה, אנו שמחים לחלוק עם הציבור מידע, כלים ודרכים להרגעה, לטיפול ולשינוי באורח החיים. מיטב הרופאים והמומחים הבינלאומיים יקדישו מזמנם לייעוץ ולטיפול שיגבירו את החיוניות בגוף וישפרו את היכולת של כולנו להתמודד עם המצב."

שאולי יניב פז (צילום: ללא קרדיט)
שאולי יניב פז (צילום: ללא קרדיט)

ניתן להיכנס לפורום, ולקחת חלק בהרצאות ולקבל מענה ותרגול של כלים לשימוש יומיומי דרך דף הפייסבוק: פורום רופאים ומומחים בינ"ל לרפואה משלימה ואינטגרטיבית.

מטרתו העיקרית של הפורום היא להנגיש לציבור הישראלי מידע בינלאומי ודרכים ליישום של כלים פרקטיים ויומיומיים מתחום רפואה זו. בכך ניתן יהיה לסייע לציבור הרחב לשמור על גופו ונפשו ולמנוע את המחלות הבאות. 

בנוסף, יפעל הפורום הבינלאומי כדי להשפיע  על מקבלי החלטות להשתמש בכלים של הרפואה המשלימה בשגרת החיים וכן ליצירת שיח ברשת בדבר השימוש ברפואה המשלימה לחיזוק המערכת החיסונית ומניעת הידבקות במחלות.