יו"ר האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד התראיין הערב (שבת) למהדורת החדשות של ערוץ 13 ותקף את ניהול הממשלה במשבר הכלכלי ובהתפשטות נגיף הקורונה בישראל: "זו ממשלה שאין לה זכות קיום. הם אמרו שהם מקימים ממשלת אחדות והקימו ממשלה מנופחת. זו ממשלה מנותקת שמתעלמת מאזרחיה".

"אני חושב שמדינת ישראל מנהלת את המגיפה רע מאוד" תקף לפיד ואמר כי "נתניהו הודיע בטלוויזיה שמתקשרים אליו מכל העולם כדי ללמוד איך להתמודד עם המשבר, אבל אנחנו רואים שבגרמניה, שזו מדינה שהיא פי עשר בגודל האוכלוסיה לעומת ישראל, יש פחות נדבקים".

"לא הייתי מקים ממשלה של כל כך הרבה שרים" השיב לפיד לשאלה מה הוא היה עושה במקום ראש הממשלה והוסיף: "אני עסקתי בחיי בניהול, והממשלה הזו לא מתעסקת בזה בכלל. כשיש משבר לאומי, צריך שכל אחד מהשרים יידע על מה הוא אחראי, על מה הוא ממונה ובמה הוא עוסק - וזה לא כך בממשלה הזו".

לפיד התייחס גם לסערה שנוצרה במהלך סוף השבוע בעקבות דבריו של השר צחי הנגבי מהליכוד, שאמר בראיון ל"אופירה וברקוביץ'" כי "השטויות האלה שלאנשים אין מה לאכול זה חרטא", ואמר כי "פשוט נפלטה לו המדיניות של הממשלה הזו, שמנותקת באופן מוחלט מהציבור בישראל".

בנוסף התייחס לפיד לתחקיר שפורסם ב"עובדה" בשבוע שעבר, ממנו עלו עדויות נגד שותפו למפגלה וחברו הקרוב מאיר כהן, בגין הטרדות מיניות מצדו ופעולות שביצע בניסיון להשתיק את התלונות, והגן עליו: "אני לא צריך לערוך בירור למאיר כהן. ראיתי את התחקיר וזה לא תחקיר בעיני. כל התחקיר מבוסס על מישהו שישב בכלא ורצה לנקום במאיר כהן. בנוסף אין גם מתלוננות נגדו. אני מאמין למאיר כהן ואני מאמין במאיר כהן".