"כולנו משלמים מחיר כבד מאוד": "צריך לקבוע סל קיום לאזרח הישראלי כדי שהוא יהיה בתחושה של בטחון כלכלי מינימלי" אמר שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ עמיר פרץ בראיון לדני קושמרו במסגרת הוועידה הלאומית להצטרפותה של ישראל למדינות ה-OECD מטעם עיתון מעריב וקבוצת הג'רוזלם פוסט.

"כרגע הפיצוי הוא עד ה-15 באוגוסט, אך אני חושב שצריך לתת שלושה חודשים נוספים כדי שהביטחון הכלכלי של המובטלים ומי שיצאו לחל"ת יהיה אמיתי. בנוסף, נעבוד על מנת להעביר את דמי האבטלה לעצמאיים בחוק", הוסיף השר.

בהתייחסות לאמירתו של השר צחי הנגבי כי "אין אנשים רעבים ללחם, והכל חרטא" בתוכנית "אופירה וברקו" בערוץ 12 אמר פרץ: "חבל מאוד, לא ציפיתי שהשר הנגבי יאמר משפט כל כך מנותק, זה לזרות מלח על פצעים של אנשים המתמודדים על פת לחמם. אני יכול לקחת אותו למשפחות שמתמודדות על קיום יומיומי. אמירה מנותקת מהמציאות שחבל שנאמרה".

צחי הנגבי (צילום: מרק ישראל סלם)
צחי הנגבי (צילום: מרק ישראל סלם)

"כולנו משלמים מחיר מאוד כבד", הוסיף יו"ר העבודה, "אבל סולידריות וערבות הדדית היא לא מילה גסה. היום כולם מבינים שלהרעיב את המערכות זו טעות. הרעיבו את מערכת הבריאות ומה שקרה זה שקיבלנו אותה מוחלשת בימים שבה הייתה צריכה להגן על תושבי ישראל".

הצטרפו לצפייה בראיון המלא עם השר עמיר פרץ מחר בוועידת ישראל-OECD, החל מ-9:30 במעריב אונליין.