בזכות המערכות המתקדמות של שתי החברות, לראשונה גם ארגונים גדולים, בעיקר בתחום הפיננסים, הביטוחים והבריאות, שעדיין משתמשים במערכות mainframe הוותיקות, יוכלו לעמוד בתקנות לשמירה ולניהול של מידע פרטי של לקוחותיהם. בעזרת ממשק תכנות היישומים של OpenLegacy, תוכל מעתה חברת BigID, המתמחה בניהול מדיניות פרטיות ברשת, להתממשק בצורה ישירה אל המערכות של חברות ענק וכך לגלות, ולזהות נתונים רגישים המאוחסנים במערכות שנחשבות ותיקות יותר ולהגן עליהם.

אלו חברות העוסקות בנתונים רגישים, בכללם שירותים פיננסים, חברות ביטוח ועוד, שחרף השימוש בסביבת מערכות ותיקות, יוכלו להבטיח שנתונים רגישים יישמרו כראוי, בהתאם לחוקים המתקדמים הקיימים כיום בעולם. 

"בשנים האחרונות זיהתה חברת BigID צורך מהותי בקרב חברות וארגונים לאמץ חוקים ותקנות רגולטוריות", מסביר ויליאם מרפי, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה, "הדבר מחייב גישה מלאה לכל נתוני הארגון, בהם מאגרי המידע Mainframe הנרחבים. בעזרת הטמעת המערכת של OpenLegacy, אנחנו יכולים לסמוך על כוחה של הפלטפורמה שלנו ולספק חוויה כוללת ללקוחותנו".

"פרטיות נתונים היא בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, וחברת BigID התגלתה כמובילה בתחום. הפלטפורמה של OpenLegacy מתאימה באופן מושלם ללקוחות BigID, מאחר שאלו מבקשים למקסם את ערך הנתונים שלהם, שנכלאו ב־mainframes ובמערכות אחרות מהסוג הזה", אמר בו לונגו, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיתופי פעולה ב־OpenLegacy.