ירי בוצע במהלך הלילה (בין שבת לראשון) לעבר ביתו ורכבו של עורסאן יאסין, ראש עיריית שפרעם. לא היו נפגעים, אך נגרם נזק לרכב ולבית. מהמשטרה נמסר כי "כוחות הוזעקו למקום והחלו בסריקות נרחבות לאיתור החשודים. חוקרים אספו ממצאים ופתחו בחקירה. הרקע לאירוע טרם ברור".

יאסין סיפר בראיון למעריב על שאירע. "בשעה 1:30, בזמן שישנתי בקומה השנייה - שמעתי צרור של יריות. התעוררתי וירדתי למטה, וראיתי שירו על הרכב שלי. הם היו רעולי פנים שברחו מכאן".

היו עליך איומים קודם לכן?
"לא, מה פתאום. אין לי בעיות עם תושבי שפרעם, אני משרת את כל התושבים, אני עושה המון בשבילם. המשרד שלי פתוח עבורם, הבית שלי פתוח לכל מי שרק רוצה והם יודעים שבשנים שאני בתפקיד דאגתי ליצור אחווה בין שלוש עדות. אנחנו מהווים היום דוגמה לחיים משותפים במדינה שלנו".

איך התחושה?
"אני מצטער, אני בהלם ממה שקרה וזה מדיר שינה מעיניי, לא מהפחד אלא מעצם המעשה שכוון אליי. המשטרה הגיעה לכאן במהירות. לא הייתי תחת איומים. אני לא אנוח עד שנגיע לפושעים האלה, אנחנו מדינה חזקה ויש לנו משטרה שאני סומך עליה, והיא תצליח להגיע אליהם. אני כל היום מסתובב בין התושבים בחתונות, במסיבות ברחוב ואני פשוט מופתע כי איש לא איים עליי".