בפאנל ראשון, שכותרתו "חזקים יותר ביחד: פעולה בין־דתית נגד אנטישמיות", השתתף ד"ר מישה גלפרין, יועץ בכיר ל"קומבט", תנועה חדשה למאבק באנטישמיות, שגדל ברוסיה בשנות ה־60 וה־70. גלפרין ציין כי התנועה למאבק באנטישמיות כוללת "אנשים בעלי מצפון טוב מכל הדתות". לדבריו, כל עוד האנטישמיות תישאר בעיה יהודית, היא תישאר בעיה יהודית. "אזרחים מודאגים מכל הדתות צריכים לנקוט פעולה", הוסיף.

משתתפת נוספת בפאנל, אנילה עלי, נשיאת המועצה להעצמת נשים מוסלמיות אשר עובדת יחד עם ארגוני נשים יהודיות למאבק באנטישמיות, סיפרה כי קבוצות של נשים יהודיות היו בין הראשונות שיצאו להגנתה כאשר הושמעו טענות נגד ערבים־אמריקאים לאחר פיגועי 11 בספטמבר.

הכומר טוד סטברקוס, ממועצת הכנסייה הפרסביטריאנית בפנסילבניה, אמר כי חלה עלייה באנטישמיות במוסדות נוצריים, כמו למשל בכנסייה הפרסביטריאנית, שהשתמשה ברטוריקה אנטי־ציונית. 

לדבריו, הוא עובד בצמוד לצמרת הכמורה על מנת ליצור חומרים חינוכיים חזקים שיסייעו להפגיש בין אנשים מדתות שונות. "על ידי עבודה צמודה עם הקהילה היהודית אנו יכולים לבנות גשרים חזקים יותר", אמר.

בפאנל השני, שכותרתו "אקטיביזם נגד אנטישמיות", הסביר דניאל ווסט כהן, מנהל שותפויות ב"קומבט", התנועה למאבק באנטישמיות, שהתנועה מונה 250 ארגונים שונים, החל בארגונים גדולים כמו קק"ל ארצות הברית והוועד היהודי־אמריקאי ועד לקבוצות קטנות מאוד. "כולם משתפים את כולם במשאבים ובתוכן", אמר.

זוהר לוי, סטודנטית ישראלית־אמריקאית, שיתפה בפאנל בפעילויות הפרו־ישראליות שמתרחשות באוניברסיטת סטנפורד. ואילו דריון אווליגויאן, סטודנט נוצרי ארמני, דיבר על תמיכתו בישראל ואמר כי אלפי סטודנטים נוצרים ביקרו בישראל ועומדים לצדה ולצד הקהילה היהודית.

 ולבסוף, ג'ונתן בראון, נשיא ההתאחדות העולמית של הסטודנטים היהודים (WUJS), ציין כי לאנטישמיות בקמפוסים ובמכללות יש פנים רבות, והן יכולות להיות שונות מקמפוס לקמפוס וממדינה למדינה. לדבריו, WUJS מעניקה לסטודנטים את הכלים וההזדמנויות להילחם באנטישמיות. 

קומבט, התנועה למאבק באנטישמיות, היא תנועה עולמית א־מפלגתית של אנשים פרטיים. מאז השקתה בפברואר 2019, כ־260 אלף איש ואישה חתמו על כתב התחייבות לקמפיין התנועה.