משרד הבריאות חשף הבוקר (שני) את רשימת הפעילויות המסוכנות שמהן הוא ממליץ להימנע. בראש טבלת הפעילויות בעלות הסיכון הגבוה ביותר להדבקה דורג בילוי במועדון לילה, בעוד שגם השתתפות בהצגה או קונצרט, בילוי בפאב או במסיבה וביקור בבית כנסת, מסגד או כנסיה הנן פעילויות שתוייגו כבעלות רמת סיכון גבוהה.

פעילויות נוספות שעשייתן כרוכה ברמת סיכון גבוהה, אם כי במידה פחותה יותר, הן השתתפות בחתונה, חיבוק, לחיצת יד, חוסר הקפדה על עטיית מסכה, אכילה במזנון ובילוי במתקן שעשועים. 

הפעילויות הבטוחות (צילום: קבינט הקורונה האזרחי)
הפעילויות הבטוחות (צילום: קבינט הקורונה האזרחי)

במסגרת פעילויות בעלות דרגת סיכון בינונית, נכללו טיסה, אכילה במסעדה, נסיעה באוטובוס או ברכבת, התעמלות בחדר כושר, באולינג, ביקור אדם זקן בביתו והשתתפות במשחק כדורסל. בהמשך הרשימה צוינו ביקור בקולנוע או מופע, ביקור בבית ספר או בקייטנה, בילוי בקזינו, עבודה במשרד משותף, ביקור במספרה ומשחק במגרש משחקים. פעילויות בעלות רמת סיכון מעט נמוכה יותר הן רחצה בבריכה ציבורית, בילי בקניון, שימוש בשירותים ציבוריים, פיקניק או "על האש" מחוץ לבית ושהייה בבית מלון.

על פי משרד הבריאות, הפעילויות הבטוחות ביותר הן אירוח בבית משפחה אחרת, ביקור אצל הרופא, אכילה מחוץ לבית, קניה בסופרמרקט/מכולת, בילוי בחוף רחצה, הליכה ברחוב סואן, משחק ילדים משותף, שימוש בשירותים בבית אחר, תדלוק בתחנת דלק, קמפינג, ביקור במוזיאון, פעילות פיזית בחוץ ומשלוחי אוכל. 

הפעילויות לפי דרגות סיכון (צילום: באדיבות משרד הבריאות)
הפעילויות לפי דרגות סיכון (צילום: באדיבות משרד הבריאות)