יכולות להיות מסעדות מכל הסוגים, איטלקיות , תאילנדיות, סושי וטורטיות אבל יש מוצר אחד שתמיד עבד פה מעולה וזה ההמבורגר. אותה קציצת בשר שמנמנה קיבלה כבר כל כך הרבה גרסאות והפכה לכל כך מושחתת ולפעמים גם לממש יקרה שלחלוטין היא היחידה שמעמדה לא התערער מעולם ותמיד הצליח למכור ולהיות נדרש.

אם לא יצא לכם לאכול לפני הקורונה בהמבורגר GDB , אל תרגישו רע, עוד כשהם היו רק פופ אפ בכרמל לפני כמה חודשים, היה קשה לקבל ביס מרוב הביקוש, כשהם עברו להיות מסעדה קבועה באבן גבירול הדרישה רק גדלה והתורים היו מטורפים וכך גם התגובות המתלהבות.
ואז הגיעה הקורונה, וכמה שזה מוזר היא עשתה להם רק טוב, היא נתנה לחבר'ה של הGDB זמן להתאפס, לנשום קצת ולסדר עניינים והפתיחה המחודשת יצרה זרימת עבודה נכונה ומערך משלוחים מתוקתק שנתנו להרבה מאד אנשים את ההזדמנות לטעום מההמבורגר המעולה שלהם ולגלות שיש במקום עוד מלא דברים שווים במיוחד.

טירוף טעמים בכל ביס
עכשיו בואו נדבר שניה על ההמבורגר. על אותה קציצה משובחת אחראים הקצב ג'ורג' עבדו ושותפו ארתור קושניר מקצביית הבוטיק ג'ורג' דה בף, אחרי הפופ אפ וההצלחה שלו הם חברו לקבוצת we like you TOO ופתחו את המסעדה באבן גבירול. ג'ורג' עבדו הוא קצב ותיק עם רקורד מרשים שכולל את הדסון והידע שלו ושל ארתור, ההבנה בנתחים ועצם זה שהם מחזיקים קצביה, נותן להם את היכולת לשחק עם שפע של נתחים, לעבוד תמיד טרי ולייצר המבורגר מושלם שמעיף לכם את החך. 
ההמבורגר בנוי מכמה נתחים של בשר בקר טרי ומקומי בלבד. הבשר יושן כ-21 יום וכמעט ואין בו תיבול- דבר שמורגש בביס הראשון , מרגישים טעם חזק אבל עשיר של בשר- בשר טעים.
זה סוד הקסם שלההמבורגר הזה. מי שזקוק יש גם תוספות שוות במיוחד שהופכות את ההמבורגר לשחיתות אמיתי כגון פרוסות דנבר קאט מיושנות, בייקון  מאנטריקוט בקר, גבינת טלאג’יו איטלקית מופלאה שפשוט תימס לכם בפה ותוציא ממכם קולות עינוג מביכים...  וכמובן ההמבורגר הקלאסי שמלווה את המקום מההתחלה עם ארוגולה, פלפל חלפיניו, מיונז יפני ואיולי פלפלים. את הקציצה עוטפת לחמניית בריוש רכה מצופה בשכבת שום שחור מתקתק וכל הביס הזה מעיף אותכם לעננים.

טעם ושחיתות GDB (צילום: אנטולי מיכאלו)
טעם ושחיתות GDB (צילום: אנטולי מיכאלו)

כשיש ידע - יש טעם- נתחים חדשים 
אחד השדרוגים המעולים שקרו בזכות הקורונה ותכל'ס מה שבאמת רצינו לספר לכם, הם הנתחים שנמכרים בGDB, ובעצם הפכו את המקום למסעדת בשר עם מחירים שפויים. אם כבר יש לנו 2 קצבים וותיקים אז למה לא לפתח את עניין הבשר עד הסוף. לצד ההמבורגר תוכלו למצוא סינטה על העצם, אצבעות אנטריקוט, דנוור קאט, פלאנק ועוד נתחים שמשתנים בהתאם לחשקים של הקצבים שלנו. כל הנתחים מוגשים מדיום, עסיסיים במיוחד כמו שרק קצב טוב יודע לעשות, על ערימת צ'יפס עבה וטעים וכל החוויה הזו היא פשוט עינוג אחד גדול כי גם כיף לשבת שם, השירות מתוקתק והאוכל מעולה וגם המחירים נורמליים. המבורגר יתחיל ב-45 , נתחים ינועו בין 79 שקלים ל-140וכולם הם נתחי בקר מקומי טריים ומיושנים. חווית המסעדה בקליל יותר.
אבן גבירול 22, תל אביב