רצח כפול במרג'ה: גבר בן 62 ובנו בן ה-27 אותרו היום (שלישי) ביישוב כשהם במצב קשה מאוד, וסובלים מפצעי ירי על גופם. צוותי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותם של השניים וכוחות משטרה גדולים ממרחב שרון פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, שמסתמן כסכסוך בתוך המשפחה. דודו של אב המשפחה, גבר כבן 70, נעצר בחשד לירי ונלקח לחקירת משטרה. 

מת"ח טייבה נצ"מ רונן הגדוש: "בשעה 12:05 התקבל דיווח על אירוע ירי ביישוב. כוחות המשטרה שהגיעו למקום מצאו שתי זירות בהן אב ובנו אשר נרצחו. מיד לאחר מכן נעצר חשוד במעשה".

פרמדיק מתנדב במד"א פריד אבו זקיקה סיפר: "הייתי בעבודתי בישוב כשקיבלתי קריאה באפליקציית הכוננים של מד"א על אירוע ירי. גבר כבן 30 שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעות בגופו. התחלתי מיד בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ופעולות החייאה מתקדמות".

הוא הוסיף: "אזרחים שהיו במקום דיווח לי על פצוע נוסף כבן 50 בחצר בית סמוך. תוך כדי הטיפול הרפואי עדכנתי את מוקד 101 של מד"א על מנת שיכוון את האמבולנס לפצוע השני שהיה גם כן מחוסר הכרה. הגבר כבן 30 פונה בהמשך בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה ולצערי מותו של הפצוע השני נקבע בשטח לאחר פעולות החייאה מאומצות".