הזמר והמוזיקאי חמי רודנר, סולן להקת 'איפה הילד?' שזכה להצלחה גדולה גם בקריירת הסולו שלו, השתתף הערב (רביעי) בפינה חדשה של מהדורת חדשות 13, ושיתף בתחושותיו בסוגיית משבר התרבות, סגירת ההופעות ומחאת האמנים כתוצאה מכך. בנוסף, יצא בקריאה נחרצת לכלל הציבור בישראל - "הפסיקו לשלם מסים כדי שמשהו ישתנה פה".

"אני אזרח נורמטיבי" שיתף רודנר, "חוץ מג'וינט פה ושם, גם שומר חוק, אוהב את ארצי וכמובן משלם מיסים. כמחצית מהכנסותיי הולכות למדינת ישראל כבר עשרות שנים. כמה ישיבות מימנתי - רק אלוהים יודע".

"אני ועוד מיליוני אזרחים נקלענו למצב זוועתי, שבו בנוסף לחרדות הבריאות, אין לנו שום דרך להתפרנס ולפרנס את משפחותינו" המשיך וציין כי "במדינות מערביות אחרות, עצמאיים זוכים לרשת ביטחון כלכלית, כחלק בלתי נפרד מזכויותיהם האזרחיות".

"בישראל" הוסיף, "ממשלה מופקרת ועריצה משחקת בנו כאילו אנחנו שקופים, כאילו אין פנים מאחורי המסיכות. זה זועק לשמיים, כי בזמן ששוברים את רוחנו, ראש הממשלה המנופחת והבזבזנית דורש לבטל לעצמו שומות מס ושר בלי תיק מכנה את זעקתנו 'חרטא'".

"אני רוצה לעדכן שעד שלא נקבל את זכויותינו האזרחיות והסוציאליות, בלי בירוקרטיה ממאירה ומייאשת, אני מצהיר על הפסקה בתשלום המיסים למדינת ישראל: מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"ם" הבהיר רוזנר וביקש: "אני קורא לכל הישראלים לעשות כמוני. אולי אז, סוף סוף, ישתנה פה משהו".