יאיר נתניהו מתנצל בפני דנה ויס. אחרי שרמז בטוויטר על הדרך בה התקבלה הפרשנית המדינית של חדשות 12 לעבודתה, כותב היום (חמישי) נתניהו הבן כי "לפרסומים שפרסמתי בתאריכים 23.5.20, 24.5.20, ו25.5.20 על גברת דנה ויס אין כל בסיס. אני מתנצל בפניה עליהם וקורא לכל הגולשים להתנער מהם ולהסיר את הפרסומים בעניין".

אביו של יאיר, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיתף את הציוץ של בנו.

כזכור, נתניהו כתב אז בטוויטר "מישהו יודע איך דנה וייס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? רהוטה? לא. חכמה? לא. מעניין...". בעקבות זאת איימה חברת החדשות כי תגיש נגדו תביעה על הוצאת דיבה וכינו את הדברים "התבטאויות דיבתיות, מיזוגניות, אשר אף עולות עד כדי הטרדה מינית, שפורסמו בימים האחרונים בטוויטר על ידי יאיר נתניהו ואחרים. מדובר בהתבטאויות שקריות וחמורות המהוות לשון הרע ומקימות סעדים עפ"י חוק איסור לשון הרע", נכתב בהודעה שפרסמה דוברות חדשות 12.

נתניהו הגיב בציוץ: "חחחחח רוצים לשמוע בדיחה? ערוץ 12 הגיש נגדי תביעה על לשון הרע בשם דנה וויס. אותו ערוץ ששפך את דמי עם הקלטת סתר פלילית. צפו פגיעה".

ויס סיפרה אז מדוע החליטה לתבוע את יאיר נתניהו: "כשזה התחיל פניתי גם לדובר המשפחה עופר גולן וגם לעו"ד עמית חדד ואמרתי להם 'חבר'ה תרגיעו, תגידו לו שיפסיק, שלא ימשיך, נסגור את העניין ככה'. לצערי הרב הוא המשיך ביתר שאת והדברים מתגלגלים ברשת. לכן אתמול כשראינו את הדברים הבנו שכנראה אין ברירה אלא לנקוט בצעד הזה כי הדברים מאוד ברורים, זו לא דעה, זו דיבה, זה הכפשות, זה השמצות וגם הטרדה מינית. אני רוצה להזכיר שהתייחסות מבזה או משפילה המופנית לאדם ביחס למינו או מיניותו הם בגדר הטרדה מינית. אם זה היה עניין אישי שלי היה לי יותר קל לדפדף, אבל זה 2020 ושוב אנחנו רואים שלא משנה מה אישה עושה, ולא משנה כמה היא מתקדמת וכמה קבלות יש לה - מישהו יכול ברגע אחד להחזיר את הכל, לרדד את זה במיזוגיניות למיניות שלה".