קרן וקסנר פרסמה הערב (חמישי) הודעה בנוגע לקשריה עם ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. "מר ברק ביצע והשלים מחקר בין 267 עמודים בנושא הסכסןך הישראלי - פלסטיני אשר נמסר לקרן כמתבקש. באשר לחלקה השני של העבודה העוסק בנושא המנהיגות, נעשה מחקר והקרן קיבלה לידה תקציר, אך לא קיבלה לידיה כתב יד שלם", נכתב בהודעה.

עוד נכתב: "הנהלת הקרן בארה"ב באותה העת (לפני קרוב ל-15 שנה), לאחר שקיימה בירור, שקלה והחליטה כי יש די בעבודה שנעשתה ובחומרים שקיבלה בפועל על מנת לסיים את הפרויקט ולהצדיק את התשלום. התשלומים למר ברק דווחו פומבית על ידי הקרן בדוחות מסוג "990" של רשות המסים של ארה"ב לשנים 2004 ו-2006. אנו מבקשים בזאת לשים קץ לרמיזות מכוערות, לספקולציות ולשמועות שנועדו לפגוע בשמה הטוב של הקרן ללא הצדקה".

כמו כן, פרסמה הקרן הבהרה לגבי קשריה עם ג'פרי אפשטיין, המיליארדר שהורשע בעבירות מין ושם קץ לחייו לפני כשנה. "מעורבותו היחידה בקרן היתה כממלא פונקציה אדמיניסטרטיבית בין השנים 1992-2007, עד אשר פוטר על ידי משפחת וקסנר כשעלו לגביו חשדות ראשונים על פדופיליה. תפקידו של אפשטיין היה מוגבל לטיפול במסמכים ובניירת הקשורה בהעברת תמיכתה הכספית של משפחת וקסנר אל הקרן. אפשטיין לא ייסד את הקרן ומעולם לא היה מעורב בקביעת מדיניותה. לאפשטיין לא היה כל תפקיד בהובלת הקרן ופעילותה. לא היתה לו מעורבות כלשהי באיתורם, בדיקתם או בחירתם של המשתתפים בתוכניות הקרן באוניברסיטת הרווארד או בכל מקום אחר. עוד יודגש, כי בניגוד לפרסומים שגויים או מגמתיים המובאים מפי גורמים בעלי עניין לפגוע בתכנית – ג'פרי אפשטיין לא תרם לקרן אפילו דולר אחד מעולם!!", נכתב.