בצל הטלת ההגבלות הנוספות ובתוכן האיסור להפעיל בריכות וחדרי כושר, התארחה היום (שישי) בעלי רשת מכוני כושר "לזוז" סטלה וינשטיין בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM ומתחה ביקורת על הממשלה: "ב-47 שניות הם הרימו את היד ואישרו לחרב חיים של 120 אלף בתי אב שעובדים בענף הכושר באופן ישיר". בהמשך סיפרה כי ניסתה להפוך את מתחמי הכושר שלה לסטודיו, אבל בעקבות כך שוטרים נכנסו לתוך חדר הכושר שלה וניסו להוציא מתאמנים: "15 ניידות משטרה היו מתחת לחדר כושר שלי", אמרה.

את מנהלת רשת חדרי כושר "לזוז" באשדוד ואתמול פרצת לחדר של ועדת הקורונה בכנסת וזעקת "הרסו את חיינו בהינף יד". תסבירי מה קרה לך.
"אני אסביר מה קרה. ענף חדרי הכושר מאוד בריא, מבחינת נתוני משרד הבריאות היו בו 0 הדבקות, אלו לא נתונים שלי. לצורך העניין יש 1.2 מיליון מנויים לחדרי הכושר ותחומי הכושר במדינת ישראל, שנכנסו במהלך החודשיים האחרונים מאז הפתיחה 60 מיליון כניסות, בתוכן לפי נתונים של משרד הבריאות היו רק 15 כניסות של חולי קורונה. אני חושבת שכל מי שמבין מתמטיקה, שזה לא אחוז אפסי, אלא אחוז הכי אפסי שיש".

ואז בא משרד הבריאות.
"ואז בא משרד הבריאות, הגיש כיחידה לפי מיקי זוהר אחת אבל איכשהו זאת לא הייתה יחידה אחת כי גפני פרץ והגן על בתי הכנסת, ומירי רגב פרצה והגנה על התחבורה וכל אחד פרץ והגן על חלקת האלוהים שלו, ואנחנו נשארנו מיותמים ב-47 שניות. יש לי תיעוד של זה הם הרימו את היד ופשוט אישרו לחרב חייהם של 120 אלף בתי אב שעובדים בענף הכושר באופן ישיר ללא כל התעשייה העקיפה לכך".

ביקשת מהם שירחמו עליכם אבל הם לא הגיבו.
"הם לא הגיבו ולא ריחמו. אני מיום שני, יש לנו פורום מכהן ואנו בקשר עם משרדי האוצר והבריאות כל הזמן. תוך כדי שהם מדברים איתנו ואומרים כן הכל בסדר אנו איתכם, אני מקבלת מאחד מחברי הכנסת הודעה - הממשלה הולכת עכשיו להחליט לסגור אתכם הרמטית. לא עוד התניות, הנחיות, לא החמרות, הרמטית, את כולם פשוט לסגור".

וסגרת?
"לא סגרתי, קיבלתי את ההנחיות, קראתי אותן, ונאמר שאפשר לפעול לסטודיו. אתה תהיה בהלם מהפינג פונג שהם משחקים איתנו. אפשר להפעיל סטודיו, יש לי מתחמי כושר ענקיים של 1,800 מטר ומעלה, הסבתי את מתחמי הכושר שלי למתחמי סטודיו עם בידול כמו שצריך והפרדה ברורה".

אז את ממשיכה לעבוד?
"לא, תשמע את כל הסיפור, אתה תהיה בהלם. באותו היום היו לי שוטרים ופקחים שהסתובבו בכל הסניפים שלי, לא היה להם מה לומר. משרד הבריאות במקום לבוא ולתת את המידע שחברי הכנסת מבקשים ממנו, הוא מתעסק במיטב המוחות איך להיכנס בחדרי הכושר. אז אמרו לא, סטודיו זה משהו בלי אביזרים בכלל ובלי מכשירים. אין כאלה סטודיואים במדינת ישראל ובכלל. אז במקום לתת אוויר לחלק לנשום, אז כולם לא נושמים. למה? דווקא, כי תפסתם אותנו במערומינו".

"יצאה הנחיה נוספת שספורטאים תחרותיים יכולים להמשיך להתאמן. כל המתאמנים שלי צורפו לאיגוד בינלאומי של מפתחי הגוף הישראלי שאנו איתם בשיתוף פעולה בחמש השנים האחרונות. כולם הצטרפו והצהירו שהם מוכנים גם להתחרות בתחרויות. הגיעו אתמול שוטרים כמעט כל שעתיים שהסתובבו בתוך הסניפים שלי, חמש דקות אחרי שאני יוצאת מהשידור של מיקי זוהר שמבטיח לי שאני צודקת וחדרי הכושר צריכים להיפתח והוא דואג לזה, במקום בינתיים לתת לי לעבוד משרד הבריאות עוד פעם מוציא הנחיה של יועץ משפטי לא ברור מאיפה, הבהרה, זו אפילו לא הנחיה -שספורטאי תחרותי זה רק אחד שמתחרה בארבע תחרויות רשמיות בשנה".

"לא קיים ענף ספורט כזה במדינת ישראל. כשאני נוסעת בדרך מנווה אילן אני מקבלת הודעה, שיש לי שוטרים בתוך הסניף שלי באשדוד, כשהגעתי לא האמנתי למראה עיניי. 15 ניידות משטרה מתחת לחדר הכושר שלי, בערך 20 שוטרים בתוך חדר הכושר, מוציאים פיזית באדי בילדרים ומתאגרפים מתוכו".

מה עשית?
"קודם כל אני אזרחית שומרת חוק, הם מאיימים עליי. אתה רואה שוטר שנצמד אליך, חשבתי שצריך ריחוק חברתי אבל מסתבר שמסכה זה בסדר, ומאיים עליך בצו סגירה.  כל מה שביקשתי זה שיראה לי את התקנה שעל פיה הוא סוגר. כולם ספורטאים תחרותי, כל מי שהוא ראה שם".

אז מה הוא אמר?
"אני פועלת על פי חוק. הוא לא נתן, הגיע מפקד תחנה שלא נתן לי לראות את התקנה הזאת כי אין תקנה כזאת. פעלתי אתמול על פי חוק. פשוט אמרו אם את כרגע לא סוגרת אני לוקח אותך לתא מעצר, רשם לי קנס של 5,000 שקלים והודיע לי שהוא מוציא לי שימוע של סגירה ל-30 יום".

שערורייה.
"הכל מתועד איך הוא מאיים, שתבין יכולתי להמשיך להגיד לו קח אותי למעצר אני לא מפחדת ממעצר, אתה יודע מה לעזאזל זה כבר לא מלחמה על חדר הכושר שלי ולא על ענף חדרי הכושר, זו מלחמה על החיים שלנו. זו מדינה שומרת חוק ויכולתי להמשיך אבל אני אזרחית שומרת חוק, וראיתי שמאחוריי רואים המנויים שלי איך תוקפים אותי, וידעתי איזו קבוצה של אנשים ומתארגפים ובאלדי בילדרים הם".

ואיך זה נגמר? פשוט סגרת?
"זה נגמר בזה שבמקום שמפקד המשטרה ירגיע את הרוחות, אני מרגיעה את הרוחות. אני מתחננת למנויים שלי לא לתקוף את השוטרים. אני. כשהם ממשיכים להיצמד אליהם, להגיד להם בוא נראה אותך, הכל מתועד למצלמות, הם רק חיכו שמישהו יעשה את הצעד כדי לתקוף בכל הכוח. אני לא אתן למרי אזרחי לקרות בתוך חדר הכושר שלי, אבל משהו לא בסדר קורה לנו במדינה. אם אני אזרחית קטנה, אני לא יודעת אם ראית אותי בטלוויזיה, אני 1.60, ואם אני צריכה להרגיע מסביבי ולא השוטרים לוקחים את האחריות הזאת, אני לא יודעת מה קורה במדינה שלנו".

אני מבינה שאולי יש עסקים, ראיתי אתמול את מתווה הפיצויים של בנימין נתניהו, הוא נחשב גאון כלכלי ומה שהוא עושה זה לשים כסף טוב מאחורי כסף רע. במקום להוציא תוכנית מסודרת ואת הכספים להשקיע בכמו שאמר קודמי בשיחה, ש-48% מהנדבקים נדבקים בבית, במקום להשקיע את הכספים בבידוד החולים מחוץ לבתים שלהם ברגע שהם זוהו כחולים ולהשקיע את אותם מיליוני השקלים בהקמת מערך אפידמיולוגי - ראוי שיכניס את כל מי שבבידוד לבידוד. הוא מוציא שקלים שהוא זורק שלא יעזרו. למי יעזור הכסף הזה? אלו בתי אב שאם הם ייסגרו, אז אני לא יודעת מה יקרה. הם לא ייפתחו יותר, ו-120 אלף איש ירעבו. הסיבה שיצאתי למאבק הזה היא כי יש לי מאמנת אם חד הורית שאמרה לי שאם סוגרים, אין לה מה לאכול בבית, ואלו האנשים שאני נלחמת בשבילם".