עורך הדין יוסי שגב מצטרף לצוות ההגנה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר התפטרותו של עו"ד מיכה פטמן, כך נמסר הבוקר (שישי) מדוברות ראש הממשלה. שגב נחשב לאחד מעורכי הדין המובילים בתחום המסחרי דווקא וצפוי לתרום בהקשרים הכלכליים בתיקי האלפים. הוא מצטרף לפרקליט עמית חדד בצוות ההגנה, כאשר שם נוסף שעלה בימים האחרונים הוא עו"ד בועז בן צור. עם זאת, הוא לא יוכל לייצג את נתניהו בתיק 1,000, כיוון שייצג את המיליארדר ארנון מילצ'ן, שהיה חשוד וכעת הוא צפוי להיות עד תביעה. עוד נודע, כי לאחרונה נערכו מגעים עם עורך הדין הפלילי הבכיר ציון אמיר, אך אלה לא הבשילו. 

שגב מצא עצמו בעבר גם כנאשם כאשר הורשע בשנת 2017  בהתחמקות מתשלום מע"מ של כ-2.4 מיליון שקל, ונידון לשישה חודשי עבודות שירות וקנס של 200 אלף שקלים. הערעורים הפלילים בפרשה זו נמשכו עמוק לשנת 2019, עד אשר עו"ד שגב וגם הפרקליטות ערעורו על ההכרעה, ומשכו אותה במהלך חודש מאי בשנה שעברה, זאת בהמלצת בית המשפט המחוזי בתל אביב. 

הודעת ההצטרפות מגיעה לאחר הודעת הפרישה של עורך הדין מיכה פטמן מייצוגו של נתניהו. עו"ד פטמן אף נשא את דברי הפתיחה בדיון הקראת כתב האישום נגדו. ההודעה הגיעה על רקע הסירוב של ועדת ההיתרים למימון הגנתו המשפטית. הפרקליט ייצג בעבר את שולה זקן בתיקי אולמרט, ורק לפני כחודשיים דווח על כוונת נתניהו לצרפו לצוות ההגנה שלו. 

פטמן אינו הראשון אשר עוזב את צוות ההגנה, קדמו לו עו"ד נבות תל-צור, טל שפירא, אייל כהן, קרן שפירא יוסי אשכנזי ורם כספי שליוו אותו במהלך השימוע ועו"ד פנחס (פיני) רובין. הודעה זו מגיעה כעשרה ימים לפני קיום דיון תזכורת במשפטו של נתניהו. 

שגב התייחס למינוי ואמר בראיון בכאן ב: "זה אתגר גדול. התיק הזה כולו אזרחי, הוא לא פלילי. זה לא שמישהו שדד בנק באיומי אקדח. זה תיק של לקיחת סיגרים מחבר וכתבות אוהדות". עוד אמר הפרקליט: "הייתי מוריד את המילה מרמה כי לא ראיתי את המילה מרמה. יש תיק שוחד, שהשוחד זאת עבירה שהפרקליטות המציאה. לא ראיתי עבירה כזאת בכל העולם המערבי מאז שהחלה הדמוקרטיה". לדבריו, זה זה הזוי לחלוטין. "בוודאי שזה לא פלילי. זה לא מגיע לרמה משמעתית גם". על השאלה האם הפרקליטות רודפת את ראש הממשלה ענה: "אם היא לא רודפת אותו – זה צירוף מקרים מאוד מעניין, שכל דבר שהוא עושה לא התחיל בתלונה".

לגבי הדיון הקבוע ל-19 ביולי אמר עוד בראיון: לפני ההוכחות, נבקש גילוי חומר חקירה שלא נותנים לנו, תעודות חסיון- למשל על המו"מ עם ניר חפץ. ויש לנו גם טענות מקדמיות, למשל פגם בכתב האישום- שאני חייב לטעון עכשיו. אם בית המשפט והפרקליטות יהיו זריזים- יש מצב להוכחות בתחילת 2021".