מייסד קבוצת "אני שולמן" אביר קארה, פרסם היום (שבת) סרטון בו סיפר כי נקלע לביקורת קשה ברשתות החברתיות. הסיבה לביקורות נובעת עקב העובדה שקארה 'נתפס' מתכתב עם שר האוצר ישראל כ"ץ בזמן ראיון לתוכנית "אופירה וברקוביץ'" בערוץ 12.

בפתח דבריו התייחס קארה להתקפות שהוא סופג ברשתות: "מעל לחודש ימים שאנחנו עוברים התקפה מאוד חריפה ברשת, בגלל שלראש הממשלה ולנו יש עורכי דין עם שמות זהים. אין שום קשר בין עורך הדין אפרתי שמלווה אותנו לבין עו"ד אפרתי של ראש הממשלה. הדבר הזה הוביל להתקפה מאוד חריפה עלינו ברשתות שכביכול אנחנו משתפים פעולה וזה לא נכון. לפני שבוע וחצי, איציק אלרוב שייסד את מחאת הקוטג', גילה את הדבר הזה והחליט שהוא רוצה לעשות על עצמו רייטינג והעלה הודעה שאנחנו שתולים של ביבי. הדבר הזה יצר תאוצה ולא יחסתי לזה חשיבות".

לאחר מכן תקף את צמד המנחים: "אתמול בערב הגעתי לתוכנית של אופירה וברקוביץ' והופתעתי - במקום שנקבל סיקור אוהד על כל העבודה הטובה שאנחנו עושים למען הציבור ולמען אלפי אנשים, הופתעתי לקבל סיקור רע מאוד מצד שני אנשים שחיפשו לעצמם רייטינג וקיבלו אותו, עשו את העבודה העיתונאית שלהם, רק חבל שהם לא בדקו לעומק את הדברים לפני כן והוצאתי דיבתי רעה ואת דיבתנו רעה ועשו לנו עוול מאוד גדול".

לדבריו, "בשעות האחרונות קיבלתי אלפי הודעות תמיכה מקצה לקצה ואני שמח להיות במקום הזה. מצד שני אני חייב לציין, שר האוצר יוצר איתי קשר על בסיס יומי ואני מתנהל מולו כבר מעל לחודש ימים,  הוא בעצמו עמד על הפודיום בכנסת והצהיר שהשולמנים הם אנשים נהדרים ושהוא מזמין אותנו לכתוב איתו את חוק ההסדרים - כך אנחנו עשינו. אני הגעתי לפני חודש בדיוק לתוכנית אצל עמליה דואק וצעקתי בקול רם שיש שר אוצר בירושלים".

"אז נכון, ראש הממשלה - אני לא משתף איתו פעולה", סיכם קארה. "עם שר האוצר חד-משמעית אנחנו משתפים פעולה, ואני מאוד מקווה שלא תיפלו לספינים כי אני לא אמור לשתף פעולה עם שר המים אלקין אלא עם מי שצריך כדי להטיב עם העצמאיים במדינת ישראל".

אתמול פרסם קארה פוסט בפייסבוק בו הוא מספר שהוא עובר מתקפות חריפות: "כבר כמעט שנה שאני לא עובד, לא מביא פרנסה לאישה והילדים שלי. קיבלתי אלף הצעות, שריונים והבטחות, ולא ראיתי אף אחד ממטר, רק את השולמנים והמטרה. אני ארתום את שר האוצר למטרות שלנו, את מנכ"ל הביטוח הלאומי וגם את המלאך גבריאל אם צריך!".

הפוסט של אביר קארה, מייסד תנועת 'אני שולמן' (צילום: צילום מסך פייסבוק)
הפוסט של אביר קארה, מייסד תנועת 'אני שולמן' (צילום: צילום מסך פייסבוק)