כוכב הילדים רוי בוי פרסם היום (ראשון) סרטון התנצלות נוסף על הסרטון שהופץ, שבו הוא מעודד את ילדיו ״להאכיל בדואי״, ומסר: "מתנצל מעומק ליבי, מאז שאני ילד קטן שאבתי השראה מהבדואים".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 🇮🇱רוי בוי הדף הרשמי // Roy boy (@royboy_royboy) on

מוקדם יותר היום, הודיע ערוץ הילדים ג'וניור הודיע היום כי הוא מקפיא את צילומי הסדרה של כוכב הילדים רוי בוי בעקבות הסרטון שלו שפורסם אמש, בו שאל את ילדיו "מי רוצה להאכיל בדואי?". מהערוץ נמסר כי "ערוץ ג'וניור מצר מאד על הדברים שנאמרו על ידי רוי בוי וסולד מתוכן הדברים. התנהלות מסוג זה אינה מקובלת בשום צורה ואופן על הערוץ שחרט על דגלו את ערך הכבוד ההדדי, הסובלנות והשוויון לכל אדם באשר הוא, ללא הבדל דת, גזע ומין".

כזכור, אתמול התפרסם סרטון שצילם רוי בוי לפני חמש שנים, שבו הוא נראה נוסע עם משפחתו בפזורה הבדואית בנגב. במהלך הסרטון, ההורים נשמעים מעודדים את ילדיהם ושואלים את אחד מהם: "אריאל, אתה רוצה להאכיל בדואי?". בהמשך שואל האב פעם נוספת, "מי רוצה להאכיל בדואי?", תוך שהוא מגיש לשני הקטינים מחוץ לרכבו עוגיה ומורה להם "תאכלו". 

בת זוגו, שיושבת לצידו ברכב, נשמעת משועשעת מהמצב, ובשלב מסוים פונים הקטינים אל היושבים ברכב ואומרים להם בערבית: "תביאו כסף". הנהג משיב להם בערבית, תוהה כמה כסף הם רוצים, ושואל אותם: "אולי אלף ש"ח?", אבל הילדים מחוץ לרכב משיבים כי הם רוצים עשרה שקלים, ומסתפקים גם באגורה. יש לציין ההערכה היא כי מדובר בסרטון ישן, שעלה לכאורה במהלך היממה האחרונה.

סרטון הילדים בפזורה הבדואית (צילום: רשתות חברתיות)

לאר שהסרטון התפרסם, כתב רוי בוי, ששמו האמיתי הוא רועי עוז, הודעה בפייסבוק, בה הביע התנצלות על המקרה: "בשעות האחרונות מתרוצץ ברשת סרטון מטיול משפחתי פרטי מלפני חמש שנים. אני רוצה להביע את צערי העמוק על הדברים הנאמרים בו, הם אינם ראויים להיאמר. זו לא דרכי לחנך כך את ילדי וזו לא הדרך לחנך אף ילד אחד. מצטער מעומק הלב ומבקש סליחה מכל מי שנפגע".