התלונות הגיעו מהרשתות החברתיות: נציגת משרד הבריאות צפויה להגיש מחר (שני) תלונה בתחנת המשטרה תל אביב צפון נגד רופא נשים מתמחה העובד באחד מבתי החולים במרכז הארץ, בחשד שהשקה נשים איתן נפגש בחומר החשוד כסם אונס, קיים איתן יחסי מין בניגוד להסכמתן ומבלי שיכלו להתנגד.

ההחלטה להגיש את התלונה התקבלה במשרד הבריאות בתום בדיקה שנערכה בשבועות האחרונים בעקבות פוסטים שהעלו מספר נשים בפייסבוק, בהן התריעו והזהירו נשים אחרות לבל יפלו קורבן גם הן לכאורה למעשיו של אותו רופא כביכול. אותן נשים, ציינו בפוסטים כי בינן לבין אותו רופא צעיר נוצר קשר במהלכו תיאמו מפגש שבו, כך נטען, השקה אותן, לכאורה, בחומר החשוד כסם אונס, ומיד לאחר מכן ביצע בהן את זממו ובין היתר אנס אותן, זאת אחרי שאיבדו את יכולת השפיטה שלהן תוך ניצול מצבן.

על פי הידוע, לאחר בדיקה שבמהלכה נבחנו טענות אותן נשים הוחלט להגיש את התלונה במשטרה, שמחר אמורה לפתוח בחקירה. זאת ועוד, בית החולים שבו מועסק אותו הרופא קיבל אתמול הודעה בדבר החשדות החמורים שעלו, וכן בדבר ההחלטה להגיש תלונה במשטרה. נציין כי מדובר ברופא מתמחה שמועסק במחלקת נשים של אותו בית החולים וזאת בתקופה קצרה של כחודשיים אחרי שסיים את תקופת הסטאז' שלו.