משבר הקורונה הוליד גם יוזמות ברוכות שמסייעות לרבבות שנקלעו למצוקה כלכלית ורגשית. אחת מהן היא הקמת ה"לאבטאזכן - משאית של אהבה ותרומה". הפרויקט הוקם בידי קובי שטח, מפיק ומנחה אירועים, שגיבש צוות של מתנדבים, ובהם גם הפעילה החברתית הוותיקה דפני ליף.
המתנדבים ביחד עם הלאבטזאכן נוסעים מדי יום שלישי ברחובות תל אביב ואוספים תרומות עבור משפחות נזקקות. בימים האחרונים תפס פרויקט מבורך זה תאוצה, כאשר המתנדבים מבקשים תרומות מאנשים גם ברשתות החברתיות. 

"אני חושבת שיש ערך מאוד גדול להזדמנות לשמח את האנשים שנתקלים בנו ברחוב, להעלות להם חיוך לרגע ולהמשיך הלאה", מספרת אחת המתנדבות, שירה אבן (29) מהיישוב בית נקופה. אבן היא די־ג'יי במקצועה. לפני מספר שבועות נתקלה בבקשה לעזרה במסגרת הפרויקט הזה, ומיהרה להירתם לעזרה. "אני מתקלטת על המשאית", היא מסבירה בחיוך, "איתי, קובי המנחה, ורקדניות. ביחד אנחנו מרימים את מצב הרוח לכל האנשים בעיר. כשאני עומדת במשאית ורואה את שיירת המכוניות שנוסעת אחרינו על מנת לעזור לנו לאסוף את כל התרומות, שכוללות גם רהיטים ומוצרי חשמל שונים, אני יודעת שאני עוזרת לאנשים. זה ממלא אותי וממלא אותם".

בעקבות הצלחת הפרויקט, יוזמיו פנו בבקשה לרשויות אחרות, ובהן גם ירושלים, לקבלת היתר לעבור ברחובות ערים אחרות עם הלאבטזאכן.