ממרחי החמאה החדשים בסדרת Muller Spreadable מגיעים בטעם טבעי ובמליחות מעודנת, ועם כ־73% חמאה, מה שנחשב גבוה בקטגוריית הממרחים. הממרח נהדר, בעל טעם עשיר וקטיפתי, ניתן למריחה בקלות מיד לאחר שהוא יוצא מהקירור והאריזה ידידותית, נפתחת בקלות ומאפשרת שמירה על סטריליות. לטעמנו הגרסה המלוחה מוצלחת יותר מהגרסה הטבעית. אהבנו.
מחיר: 13.90־17.90 שקלים

מולר ספרדבל במליחות מעודנת (צילום: סטודיו 0304)
מולר ספרדבל במליחות מעודנת (צילום: סטודיו 0304)


קבוצת "גורי שיווק והפצה" החלה לשווק בארץ את ETi - מותג מתוקים ודברי מאפה טורקי. בין היתר עולים על המדפים מארזי חטיפי שוקולד בתוספות בוטנים, קוקוס, שוקולד וקרמל; ופלים באריזה משפחתית בטעמי שוקולד, אגוזים, קוקוס; מיני עוגה אישית במילוי קרם קקאו; חטיף בוטנים נוגט וקרמל בציפוי שוקולד חלב ועוד. החטיפים של ETi אומנם טובים – אהבנו במיוחד את הוופלים הפריכים וחטיפי השוקולד בוטנים העשירים - אבל הם לא מחדשים הרבה מבחינת הטעמים, אלא מבחינת המחיר הנוח: פחות מעשרה שקלים למארז.
מחיר: 7.90־9.90 שקלים

מיני עוגה אישית במילוי קרם קקאו של ETI (צילום: יח''צ)
מיני עוגה אישית במילוי קרם קקאו של ETI (צילום: יח''צ)

מותג עץ הזית מרחיב את סדרת הטונה עם קטגוריה חדשה: Lunch To Go, ארוחה שמגיעה באריזה אישית עם מזלג וכוללת פסטה עם טונה בשמן זית בתוספת זיתי קלמטה ועגבניות מיובשות, ואורז ועדשים עם טונה בשמן זית בסגנון מג'דרה. אומנם כשראינו את האריזה לא התרשמנו במיוחד, אך מדובר בסדרה מצוינת, עשירה בטעמים, שהמרכיבים בה משתלבים היטב, ולמרות שמדובר באריזה קטנה יחסית, התכולה שלה משביעה. זהו פתרון נהדר לארוחה מהירה.
מחיר: 13.90 שקלים

פסטה עם טונה Lunch To Go של עץ הזית (צילום: יח''צ)
פסטה עם טונה Lunch To Go של עץ הזית (צילום: יח''צ)

"דיסני ישראל" השיקו הקיץ מגוון בגדי ים עם מקדמי הגנה, אביזרי חוף ואביזרי שחייה עם דמויות של המותג וגיבורי מארוול. נסיינית כבת שנתיים נבחרה לבחון את בגד הים שעשוי מבדי Anti Sun. בגד הים בסגנון אוברול שמתהדר בדמותה של מיני מאוס כבש את לבה של הקטנה, בעוד האמא סיפרה שהבגד נוח ללבישה, בזכות ריצ'רץ' אחורי. עם זאת, ציינה שהייתה שמחה לו היו בחלקו התחתון תיקתקים. בגד הים סיפק הגנה טובה, כיסה שטחים נרחבים ולא הציק או נדבק לעור. אחרי שטיפה הוא התייבש מהר ושמר על הצבע.
מחיר: 19.90־79.90 שקלים

בגד ים ילדות, דיסני ישראל (צילום: י.נ. כהן)
בגד ים ילדות, דיסני ישראל (צילום: י.נ. כהן)
בגד ים של ספיידרמן, דיסני ישראל (צילום: יח''צ)
בגד ים של ספיידרמן, דיסני ישראל (צילום: יח''צ)

מותג הטיפוח דרמלוג'יקה השיק את ביולומין C איי סרום - סרום עיניים עשיר בוויטמין C לטיפול בסימני הזדקנות העור המבטיח להבהיר את העור סביב העיניים ולמצק אותו. נסיינית כבת 50, המתלוננת על סימנים כהים מתחת לעיניים, מרחה את הסרום פעמיים ביום, וסיפרה: "אחרי שבוע הרגשתי שהעור מתחת לעיניים חיוני יותר ויש שינוי קל בגוון, אני ממשיכה להשתמש ובינתיים מרוצה מהתוצאות".
מחיר: 355 שקלים

 ביולומין C איי סרום של דרמלוג'יקה  (צילום: יח''צ)
ביולומין C איי סרום של דרמלוג'יקה (צילום: יח''צ)

VICHY הציגה שלושה מוצרים חדשים להגנה מהשמש המבוססים על מים סולאריים: ספריי SPF30 עם בטא־קרוטן לגון עור זהוב ומראה עור זוהר, ספריי SPF30 עם פוליפנולים מפרי האוכמניות נוגד חמצון, וספריי SPF30 עם חומצה היאלורונית להענקת לחות. ניסינו את הספריי לגון עור זהוב ויצאנו קצת מבולבלים: הספריי נעים ולא מבושם, הוא היה מימי עם טיפה שמנוניות ועדיין הותיר תחושה קלילה על העור, בלי ההרגשה הדביקה שאופיינית למוצרים מסוג זה. אחרי שהייה של כמה שעות בשמש ומריחה תכופה, הרגשנו שהאזורים העדינים (צוואר, חזה, פנים) לא זכו להגנה ראויה בעוד שבחלק התחתון של הגוף התכשיר השאיר גוון שזוף מעודן. בקיצור, לא מתאים לחשיפה ממושכת לשמש.
מחיר: 109 שקלים

ספריי מים סולאריים של וישי (צילום: יח''צ)
ספריי מים סולאריים של וישי (צילום: יח''צ)

ג'ל ממצק לעיניים מסדרת הטיפוח SKIN של הרבלייף מכיל ויטמין B3, ויטמינים נוגדי חמצון C ו־E, אלוורה ותמצית מלפפון, והוא נועד לשיפור המראה של העור ולהגברת המיצוק והגמישות שלו. על פי החברה, הוא מסייע בהפחתת נפיחות מסביב לעיניים תוך שבעה ימים. הג'ל מגיע באריזה חמודה וקומפקטית, יש לו מרקם סמיך, ואחרי המריחה הוא הותיר תחושת לחות שנשארה מספר שעות, אם כי העור הרגיש דביק גם כשעה אחרי המריחה, וזהו חיסרון משמעותי. אפקט קל של מתיחה הורגש באזור שמתחת לעיניים.
מחיר: 180 שקלים

ג'ל עיניים ממצק של הרבלייף (צילום: דן פרץ)
ג'ל עיניים ממצק של הרבלייף (צילום: דן פרץ)

DIRTY TALK - סדרת שפתונים בסגנון מאט של מותג האיפור איל מקיאג' מגיעה במרקם רך וקרמי, בעל פיגמנט עשיר וכוללת 11 צבעים דומיננטיים, שמשתלבים היטב בלוק הקיצי. לשפתונים יש מרקם נעים ובניגוד לשפתוני מאט אחרים, הם לא יוצרים תחושה של יובש ודביקות. הצבעים בסדרה מפתים מאוד, ואחרי המריחה הם נראים בולטים ויציבים, אך לצערנו הם לא עמדו במבחן הקפה, והכתימו מאוד את הכוס במהלך השתייה.
מחיר: 129 שקלים

שפתוני DIRTY TALK של איל מקיאג' (צילום: יח''צ)
שפתוני DIRTY TALK של איל מקיאג' (צילום: יח''צ)