האיש שהפך בחודשים האחרונים לאחד הקולות המזוהים ביותר בכל הנוגע לנגיף קורונה, מצטרף לרדיו 103fm ויגיש תוכנית שבועית: פרופ' יורם לס יצטרף לרדיו ויגיש מדי יום חמישי בין 12:00 ל-14:00 תוכנית של שיחות עם מאזינים. לאחר שנים שהוא נמצא בזירה התקשורתית והציבורית, הגשת התוכנית תהיה המפגש הראשון של פרופ' לס עם הרדיו.

במסגרת התוכנית, תינתן למאזינים האפשרות לעלות לשידור, ולהגיב לעמדותיו ודעותיו של פרופ' לס. פרופ' לס מצטרף לרצועת המאזינים הפופולארית של רדיו 103fm, המאוישת בימים ראשון עד רביעי על ידי נתן זהבי וגיא פלג.

פרופ' יורם לס הינו דמות ציבורית מוכרת ורבת פעלים. בשנות ה-80' הוא כיהן כמנכ"ל משרד הבריאות וכן הגיש פינות רפואה בתוכנית 'תצפית' בערוץ הראשון. בשנות ה-90' הוא שימש כחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה. בתקופה האחרונה הוא עלה לכותרות לאור התנגדותו להתנהלות הממשלה סביב משבר הקורונה. לטענתו, מדובר בנגיף שאינו מסוכן יותר ממחלת השפעת והצעדים הקיצוניים שנוקטים נגדו בישראל ובעולם – מוגזמים.

פרופ' יורם לס (צילום: צילום מסך חברת החדשות)
פרופ' יורם לס (צילום: צילום מסך חברת החדשות)

התוכנית תעלה לאוויר בתאריך ה-16 ביולי ותשודר בשידור חי גם באפליקציה של רדיו 103fm, באתר וכן ברשתות החברתיות. כל הקטעים והשיחות עם המאזינים יועלו בזמן אמת לפלטפורמות הדיגיטל של הרדיו. התמורה של פרופ' לס יורם עבור הגשת התוכנית תועבר ישירות לעמותת 'שמע', עמותה שמטפלת בילדים כבדי שמיעה.