לחץ הבחירות בארצות הברית הגיע לשלבים חדשים: משפחת טימס מאטלנטה הופתעה למצוא בתיבת הדואר שלהם טופס הרשמה לבוחר שנמענו היה החתול המשפחתי, שמת לפני 12 שנה. "הוא היה חתול נהדר, שאהב להיות בפנים וגם בחוץ, אהב את משפחתו, אהב את השכונה שלו. הוא מת בגיל 18 וחצי", סיפר רון טימס, אביו של החתול. "הם כנראה לחוצים מאוד אם הם מנסים לרשום חתולים".

גורמים רשמיים מסרו כי טופס ההרשמה של החתול לא נשלח מהם וכי ככל הנראה מדובר בדיוור שבוצע על ידי צד שלישי, והבטיחו כי גם אם החתול היה חי והיה מגיע לקלפי, הוא היה מוצא את המחסור ברישיון או בתעודת זהות בעייתי בדרך למימוש זכותו הדמוקרטית.

I shall teach this child the way of the taps. from r/CatTaps

החתול הבוחר לא היה היחיד שהגיע לכותרות השבוע. למעשה, חתול אחר שבר שיאי חמידות כשהחליט ללמד את חברו הפעוט לשחק עם מגנטים בצורת חיות. 

סרטון שפורסם ברדיט בשבוע שעבר תיעד את החתול המוכשר בזמן שהדגים לפעוט כיצד להזיז את המגנטים שעל המקרר. החתול הזיז בעזרת כפתו מגנט בצורת צב למעלה ולמטה על פני המקרר, והפעוט צפה בו בהתלהבות וניסה לחקות את תנועותיו האציליות.

למרבה הצער, הפעוט המגושם לא הצליח להבין איזה צד של המגנט מתחבר למקרר, וכיאה לבן אנוש החליט לוותר על הניסיונות לתפוס את החיות המגנטיות והחליט שהגיע הזמן לתפוס את החתול, שנראה לא מרוצה בעליל מהאופן שבו בחר הפעוט להודות לו על הדרכתו המושקעת.