יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן קרא להחליף את ראש הממשלה בנימין נתניהו הערב במהלך הצעת אי אמון במליאה: "נתניהו מוביל לאבדון, גם את מדינת ישראל וגם את הליכוד, ולכן תעשו את השינוי הזה. אני אומר לכם, אני מתחייב: אם תחליפו את נתניהו, אני מתחייב תוך שבוע להקים קואליציה אחרת בראשות הליכוד. תוך שבוע אפשר להקים. כי ללכת כרגע לעוד סבב של בחירות, אני חושב שזה דבר חסר אחריות דווקא בנסיבות האלה – עם הקורונה, עם המצב הכלכלי. אבל לא צריך בחירות". 

"תחליפו אותו, הוא נמצא בשלטון קדנציה אחת יותר מדי", אמר ליברמן והוסיף: "הגשנו הצעת חוק להגביל את הקדנציה לשתי קדנציות לראש ממשלה. לצערי החוק לא עבר, אבל גם בלי החוק הזה אני בטוח שבתקופה הקרובה נראה שינויים דרמטיים פה, בבית הזה".

ליברמן התייחס הבוקר בראיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM להתנהלות הממשלה במהלך משבר הקורונה, לסקרי המנדטים האחרונים ולצעדים שיש לנקוט על מנת להציל את המשק. 

"הבעיה של נתניהו שהוא מתמקד בסקרים, הוא מתמקד בהטבות המס שלו, מתמקד בהחזרי מס, בהטבות למיניהן, הוא מתמקד בקואליציה. אנחנו צריכים 100% קשב של הממשלה, של רה"מ, לקורונה ולמשבר הכלכלי. כל עוד הוא קודם כל מסתמך על השיקולים הקואליציוניים ועל הנתונים בסקרים אז אנחנו נמשיך לדשדש, לא רק לדשדש אלא להתדרדר כמו שרואים בשבוע האחרון גם בנתוני תחלואה, גם בעומק המשבר הכלכלי. אני מציע לשים לב לאזהרות נגיד בנק ישראל שאנחנו עלולים פה לאבד את הבלמים ולהתדרדר לאינפלציה, לגירעון, לאבטלה וכן הלאה".

על התוכנית הכלכלית של נתניהו ושר האוצר ישראל כ"ץ אמר ליברמן, כי "מדובר בתוכנית הישרדות של נתניהו, לא בתוכנית כלכלית. צריך להבין שככה לא מנהלים עניינים. מתחילת משבר הקורונה זו תוכנית שביעית ואני חושב שיש חלק אחד חיובי לפחות בתוכנית הזאת - להכניס ודאות למבוטלים. אנחנו עוד לא יודעים כמה כסף יוזרם, איך יוזרם, זו התוכנית. התוכנית להזרים כסף זה ייתן וודאות, זה תנאי הכרחי אבל לא מספיק. יש כמה דברים מהותיים שחסרים בתוכנית. למשל, יש 300,000 סטודנטים שלא נכללים, הם לא עובדים קבועים - הם עובדים מפעם לפעם במסעדות ובעבודות מזדמנות, והם לא כלולים. זה חבר'ה צעירים והפגיעה הכי קשה היא בצעירים לפני ואחרי צבא. אין צמיחה, אין פה עבודות ריאליות שהממשלה מייצרת. מאז המשבר הגדול, אנחנו יודעים שהדרך להתגבר על המשבר זה לא הוצאה פרטית אלא ציבורית ותשתיות".