בית משפט לחקירות בפריז החליט להעמיד את שני רוצחיה, במרץ 2018, של הישישה ניצולת השואה היהודייה מיריי קנול, בת 85 במותה, לדין על רצח עם נסיבות מחמירות של אנטישמיות. הם יואשמו גם בשוד וגניבה בנסיבות מחמירות. עד כה השתדלו ככל האפשר בתי משפט בצרפת להימנע מלכלול את סעיף האנטישמיות בכתבי האישום. עם זאת, הם יואשמו ברצח שלא בכוונת תחילה.

ההאשמה תהיה על "רצח אישה חלשה בגלל הדת של הקרבן". גופתה של קנול שסבלה ממחלת פרקינסון נמצאה בביתה  ובה 11 דקירות סכין. שני החשודים, יאסין מיחוב, שכן מוסלמי ואלכס קרימבקוס, חסר בית בן 24. שניהם הוגדרו תחילה כ"סובלים מבעיות נפשיות". במהלך החקירה האשימו השניים זה את זה באחריות לרצח . מיחוב טען שקרימבקוס הסית אותו לחפש את הכסף כי ליהודים יש כסף, ואילו קרימבקוס טען שכשמיחוב דקר את הישישה הוא צעק "אללה אכבר".

גם אמו של מיחוד תועמד לדין על שיבוש החקירה והסתרת כלי רצח, משום שניגבה את הסכים שבה השתמש בנה כדי להסיר את העקבות והסימנים. פרקליט משפחת קנול ויליאם גולדנדל אמר כי מדובר בהחלטה חשובה כי במשך עשר שנים נרתעו גורמים פוליטיים ומשפטיים לייחס מניע אנטישמי לרוצחים מוסלמים של יהודים,. עם זאת בנה של הנרצחת הביע תמיהה ומחאה על כך שהשניים לא יועמדו על רצח מדרגה ראשונה, בכוונת תחילה.