הכתבה נכתבה בשיתוף "קלנועיות אפיקים"

עצמאות, זה החופש להגיע ממקום למקום בכוחות עצמך. זאת היכולת לשלוט בסדר היום ולבצע את המשימות הבסיסיות, ללא תלות בזמן או רצון של אף אחד. שוויון בתנועה זה הבסיס לעצמאות ולחופש - ואת כולם מספקת הקלנועית

אין צורך ברישיון - מתאים לכולם
תוך הכרה בצרכי המשתמשים בכלי הרכב היעילים הללו, החריגה המדינה את השימוש בהם ואישרה להשתמש בקלנועית בכבישים, במדרכות, בפארקים וברחובות הולנדיים, בהם אסורה התנועה על כלי רכב אחרים. חוקי הנגישות בישראל הפכו את הקלנועית לכלי רכב היחיד המורשה לנוע בקניונים, דבר המאפשר למתקשים בתנועה לערוך קניות ברשתות השיווק.

נוחות של בית - גם כשאתם יוצאים לבלות בעיר
הקלנועיות המודרניות מציעות נוחות תפעול מרבית ושפע של אביזרי נוחות - בחבילה קומפקטית אחת. שקע USB לטעינת מכשיר טלפון סלולרי, סל קדמי נוח ושימושי ומערכת היגוי מתוכננת לתפעול ביד אחת ומאמץ מינימלי, מקיפים את המשתמש בסביבה ביתית, מוכרת ונעימה. המגוון הרחב, מאפשר בחירה בין קלנועית גדולה או זוגית עם תאי אחסון ומטען וקירוי מגן בפני מזג האוויר, לכלי רכב אישיים וקטנים יותר. כיום ניתן למצוא קלנועיות קטנות המתקפלות בקלות לצורך אחסנה בתא המטען של המכונית.

התקן הישראלי עושה לנו פטנטים
תחום הקלנועיות מתפתח באופן תדיר ובמהירות מדהימה, כדי לאפשר תנועה יעילה בכל מקום בצורה בטוחה ומבלי לפגוע באנשים הסובבים אותנו. העולם המודרני מתקדם להנגשת התנועה לנכים, אנשים מבוגרים ולכל מי שמוגבל בתנועתו. התקן הישראלי פורץ דרך ונחשב לאחד המובילים והחדשניים בעולם. בדיוק מהסיבה הזאת מומלץ להקפיד שהקלנועית עומדת בתקן הישראלי, האמריקאי והאירופי .

היתרונות של הבחירה בכחול לבן
הניסיון העשיר של היצרנים הישראליים בטיפול ומציאת פתרונות לתנועה אישית וההבנה שלא כל מי שנתקל בקושי בהליכה, זקוק לאותו פתרון הובילה את מיטב המהנדסים למציאת פתרונות מהפכניים. למעשה, בתחום האחסנה, הפירוק וההרכבה, חל שינוי של ממש. מתוך ההבנה שצריך לשנע את הקלנועית במכונית ממקום למקום, הקלנועיות הטובות בתחום מתפרקות ל- 5 חלקים קלי משקל, לפרוק והרכבה ללא מאמץ.

שורה תחתונה
הקלנועית המודרנית אינה יקרה ניתנת להתאמה עם אין ספור אבזרים ושיפורים. נוחות הטעינה וטווחי הנסיעה, הם אלו המאפשרים לאנשים מבוגרים, לנכים ולכל מי שמוגבל בתנועתו, להגיע ממקום למקום כמו כולם. לפרטים ורשימת קלנועיות מתקדמות לחצו כאן 

הכתבה נכתבה בשיתוף "קלנועיות אפיקים"