תלונה הוגשה היום (שלישי) במשטרה נגד השחקן רוי בוי, (רועי עוז) בעקבות הסרטון שבו תיעד עצמו לועג לקטינים מהפזורה הבדואית. התלונה הוגשה על ידי הורי הקטינים.

הוריהם של הקטינים הגיעו לתחנת המשטרה במעלה אדומים כשהם מלווים בעורך הדין יוסף א-סאנע מאיגוד עורכי הדין הערבים בנגב. ביחד הגישו האחרונים תלונה נגד כוכב הילדים, לו הם מייחסים עבירות של גילוי גזענות, צילום ופרסום קטינים ללא אישור בניגוד לחוק והשפלה.

מחברת יחסי הציבור "PUBLIC LINE PR" נמסר, כי "עורך הדין של המשפחה סבור שבהתנהגותו של השחקן הוא הפך את הקטינים חסרי הישע לקורבנות, השפיל וביזה אותם, תוך שהפיץ את הסרטון המזעזע אשר נחשף בימים האחרונים.  מדובר בעבירות על חוק הגנת הפרטיות, חוק כבוד האדם וחירותו ופגיעה וניצול של קטין חסר ישע".

כזכור, הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות עורר סערה לאחר שכוכב הילדים תועד בו כשהוא מציע לילדיו הקטנים להאכיל (כלשונו) ילדים בדואים מתוך רכבו כאילו היו קופים בספארי.

כמו ילדיו הקטנים, שנדמה שקלטו את הסיטואציה יותר טוב מאביהם ונראו המומים לנוכח ההצעה, כך גם היו התגובות ברחבי הרשת. מפורסמים רבים מיהרו לגנות את כוכב הילדים ולהירתע מהדברים שאמר. עוז התנצל מיד על הדברים והוסיף התנצלות בשפה הערבית לעדה הבדואית.