ציוץ בטוויטר שהעלתה זהבה גלאון, חברת הכנסת לשעבר ומי שהייתה יו"ר סיעת מרצ, הצליח לעורר את זעמם של לא מעט תושבים מפתח תקווה, וזאת בשעה שלטענתם התייחסה בזלזול לעיר שבה היא מתגוררת, ועשתה בה שימוש ציני מול העוקבים שלה. גלאון כתבה: "לכל מי ששואלים איך זה מרגיש לקום בבוקר ולגלות שהגעתי ל-100,000 עוקבים בטוויטר, אני יכולה לספר שזה היה כיף עד שפתחתי את החלון ונזכרתי שאני עדיין גרה בפתח תקווה".

לצד כאלה שכתבו לה "שלא תדעו עוד צער", היו ברשתות החברתיות כאלה שמיהרו להגיב. "אם לא טוב לה אז שתעבור למקום אחר. אין על פתח תקווה. מי זאת זהבה גלאון תזכירו לי", ועוד. חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון, מבחינתה טוענת כי לא ניסתה לפגוע בעיר יחד עם זאת היא לא נלחצת מאלו שמבקרים אותה ומבטיחה לומר כל הזמן את כל אשר על ליבה בכל מקום שבו תהיה. 

את הסיבות שהובילו אותה לכתוב את הציוץ, לדבריה, מעבר לרגע של הומור ושעשוע, היא מנכסת לראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג שהגיב לדברים שלה. "פתח תקווה אם המושבות, עיר עם עבר מפואר, הווה מזהיר ועתיד מבטיח. עיר שעוברת מהפכה בכל התחומים והופכת למטרופולין הגדול והמשמעותי בכל הפרמטרים. מעבר לתושבים הרבים שמחוברים לעיר חיבור הדוק וחזק, עוד מאות אלפי אזרחי מדינה באים לכאן מדי יום  לתעסוקה, בילוי, בריאות ועוד מגוון שירותים רחב שניתנים בעיר שלנו. מי שעדיין סובל שיבדוק מה מעיק על חייו באמת ושלא ינסה לברוח מזה באשמה על העיר הנפלאה שלנו, מאחל שמחה, אושר ורק טוב לכולם".

גלאון לא נותרה אדישה, והגיבה: "יכול להיות שבפתח תקווה עושים דברים טובים לרווחת העיר, אבל כשראש העירייה מתגזען על פליטים מבקשי מקלט ומפר החלטות של בית המשפט בעניין שילוב ילדים של פליטים בבתי הספר, אז אני מתביישת שזה ראש העירייה שלי. שלא יבקש ממני להגן על כבודה הרמוס של העיר כשהוא זה שרומס אותה. בכלל לא יזיק קצת חוש הומור בפתח תקווה. אף אחד לא יחליט בשבילי איפה לגור ולא כתבתי שלא טוב לי בפתח תקווה. בכל מקום שבו אגור אומר את דעתי ללא חשש".

גם הסטנדאפיסט המוכר נדב אבקסיס הגיב לפוסט המדובר בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כשכתב: "אני עדיין לא שם!! זה הזמן להזכיר לאנשים שזה לוקח יותר מידי זמן".