משרד הבריאות עדכן הבוקר (רביעי) כי חולה קורונה נכח בהפגנת העצמאים שהתקיימה בכיכר רבין במוצאי שבת האחרון. על פי ההערכות בהפגנה השתתפו כעשרת אלפים בני אדם - פוטנציאל הדבקה מדאיג במיוחד. לפי הודעת המשרד החולה שהה באזור ההפגנה כשעתיים וחצי. 

אמש פרסם המשרד את דו"ח התחלואה המעודכן בנגיף הקורונה על פי ערים ויישובים בארץ. על פי הנתונים, הישוב בעל השיעור הגבוה ביותר של תחלואה ביחס לאוכלוסיה הוא יבנאל, שם 1.301% אובחנו כחולים. במקום השני נמצאת העיר ביתר עילית, שאוכלוסייתה גדולה בהרבה, ושיעור התחלואה בה עומד על 1.046%. עם זאת, הסגר שהוטל על ביתר עילית יוסר החל ממחר לפי החלטת מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי. 

יישובים נוספים בהם אחוז התחלואה עולה על 1% מהאוכלוסיה הם קריית מלאכי והיישוב תפרח. בבני ברק, שם אובחנו בשלושת הימים האחרונים 275 חולים מאומתים, עומד שיעור התחלואה על 0.784%.

בתל אביב אובחנו בשלושת הימים האחרונים 196 חולים חדשים, ושיעור התחלואה הוא 0.379%. בירושלים אובחנו בפרק זמן דומה 472 חולים, אך שיעור התחלואה הוא נמוך מבתל אביב ועומד על 0.325%. ישובים נוספים עם שיעור תחלואה גבוה הם ערערה בנגב, דימונה, כסיפה, כפר קאסם וסביון.