חברת HERE Mobility הישראלית הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Booking.com, פלטפורמת הנסיעות הדיגיטלית מהמובילות בעולם. השותפות תעניק למשתמשי Booking.com גישה להזמנת תחבורה ישירות מהאפליקציה והאתר, כחלק אינטגרלי מכלל שירותי הפלטפורמה, ובכך תנגיש יותר מ־1.3 מיליון כלי רכב ב־70 ערים בארה״ב ובאירופה.

השותפות בין שתי החברות קמה כחלק מהאסטרטגיה של Booking.com להמשיך לאמץ טכנולוגיות מתקדמות כדי לאפשר למשתמשי הפלטפורמה חוויה שלמה, הכוללת מגוון רחב של פתרונות תחבורה ברחבי העולם. בעזרת המרקטפלייס של HERE Mobility, תגדיל
Booking.com משמעותית את השירות המוצע ויכולת הבחירה לשירותי תחבורה בשדות התעופה ברחבי העולם.

ליעד יצחק (צילום: דניאל שטרן )
ליעד יצחק (צילום: דניאל שטרן )

דיוויד אדמצ'יק, מנהל חטיבת התחבורה של Booking.com: "המטרה הסופית שלנו היא להפוך את השימוש בתחבורה לקל ופשוט ככל האפשר, בין אם מדובר בנסיעה עתידית ובין אם מדובר בנסיעה מיידית. במיוחד כיום, כשכולם חוזרים לחלום על נסיעות וטיולים, הרוב יבחרו במונית או שירותי רכב על פני נסיעה בתחבורה ציבורית. מטרתנו היא לספק שירות מועיל וייעודי לנוסעים, שיהיה משמעותי ורלוונטי לאורך זמן".

ליעד יצחק, מנכ"ל HERE Mobility, הוסיף: "אנו גאים לחבור ולשתף פעולה עם שחקנים כל כך משמעותיים בשוק הנסיעות הבינלאומי, ויחד איתם לספק חוויה שלמה למשתמשים ברחבי העולם באמצעות הפלטפורמה שלנו. התניידות חכמה חשובה עכשיו יותר מתמיד, הן בחיי היום־יום והן בטיסות לחו״ל כשאנשים מחפשים להגיע ליעדם באופן בטוח ויעיל. יחד נבטיח לנוסעים חוויה בטוחה ונוחה לכל אורך המסע״.