כ-40 אחוזים ממצביעי הליכוד חושבים שהממשלה נכשלה בטיפול במשבר הקורונה - כך עולה מסקר 103FM שתוצאותיו נדונו הבוקר (רביעי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM. זאת, ברקע עצרות המחאה הרבות שהתקיימו בימים האחרונים והמוני המפגינים שדרשו סיוע דחוף מצד הממשלה והעומד בראשה. 

לפי הסקר, שנערך על ידי חברת 'פאנלס פוליטיקס' עבור תוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב, 57% אחוזים ממצביעי הליכוד השיבו כי הם מרוצים מהאופן בו מנהלת הממשלה את המלחמה בקורונה, זאת לעומת 41% מתומכי המפלגה שטענו כי אינם מרוצים מדרך ניהול המשבר. 

עוד עולה מתוצאות הסקר כי מקרב כלל המשיבים, אם תרחיש הבחירות הרביעיות אכן היה מתקיים בעת הנוכחית, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה זוכה ל-34 מנדטים, ואילו כחול לבן לתשעה מנדטים בלבד, יחד עם ש"ס וישראל ביתנו.

ימינה בראשות נפתלי בנט קיבלה 14 מנדטים, כאשר הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה עקפה אותם במנדט אחד, ויש עתיד תל"ם בראשות יאיר לפיד ומשה (בוגי) יעלון הגיעה ל-16 מנדטים. בתחתית הטבלה היו מרצ ויהדות התורה עם שבעה מנדטים בלבד כל אחת. 

המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה על פי תוצאות הסקר הן עוצמה יהודית, גשר, הבית היהודי, סיעת דרך ארץ וכמובן, מפלגת העבודה בראשות עמיר פרץ, שהצליחה להיכנס בקושי לממשלה הנוכחית. 

את הסקר ביצע מנחם לזר, מנהל 'פאנלס פוליטיקס' בתאריך ה-14 ליולי באמצעות פאנל אינטרנטי בהשתתפות 543 נשאלים בגילאי 18 ומעלה, יהודים וערבים כאחד, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסיה (מתוך 3,711 שהתבקשו לענות על הסקר). גודל הטעות הסטטיסטית בסקר היה 4.4 אחוזים. 

תוצאות הסקר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
תוצאות הסקר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)