המשטרה עצרה הלילה (רביעי) את אמה של התינוקת בת ה-4 חודשים שנפלה אמש מחלון דירת מגורים באשדוד ונפצעה באורח קשה. האם, צעירה בשנות ה-20 לחייה, נעצרה בחשד לפגיעה חמורה בבתה התינוקת, שמאושפזת בבית החולים "איכילוב" בתל אביב.

במשטרת מרחב לכיש חושדים כי אימה של התינוקת שנפלה לכאורה מהקומה השנייה בדירה, מעורבת באופן ישיר בנפילתה. האם נעצרה ונחקרה בעקבות האירוע והבוקר היא תובא לבית משפט השלום באשקלון, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרה. דיווח הועבר על ידי המשטרה לשירותי הרווחה באשדוד.

כזכור, אתמול בשעות הערב דווח למשטרה ולמד"א אודות נפילה של תינוקת בת ארבעה חודשים בבניין מגורים באשדוד. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פגשו בצעירה שאחזה בזרועותיה את התינוקת כשהיא במצב קשה וסובלת מפגיעה רב מערכתית, כל זאת לדבריה לאחר שנפלה מהקומה השנייה אל חצר הבניין. צוות מד"א פינה את התינוקת לבית החולים "אסותא" בעיר כשהיא בהכרה מעורפלת, ולאחר מכן היא הועברה לבית החולים "איכילוב".

חוקרי תחנת אשדוד שהגיעו גם הם לזירה פתחו בחקירה ובמהלכה פגשו באם כשהיא בהלם מוחלט, מבוהלת ונסערת. האם סיפרה לשוטרים כי בעת שאחזה בבתה סמוך לחלון הדירה שבה התגוררו בקומה השנייה, נשמטה התינוקת מידיה וצנחה את החצר.

החוקרים אספו ממצאים מהזירה ועיכבו את האם לחקירה כאשר בסיומה בשעות הלילה החליטו לבצע את מעצרה כחשודה במעורבות ישירה בפגיעה הקשה בבתה. במשטרה חושדים על פי ממצאי החקירה הראשונים כי התינוקת לא נפלה באופן אקראי כפי שתיארה אימה והיא קשורה באופן ישיר לנפילתה.