חובקים עולם
אם אי אפשר לטוס לשום מקום, לפחות נאכל מנה בהשראת מדינות העולם. וזה מה שעושה הרשת הפופולרית מוזס – אחת לשבועיים היא מציעה ללקוחות מנה מתחלפת בהשראת מדינה שונה. תחת הקונספט “חובק עולם”, בימים אלה (ועד 27.7) מוגשת המנה “קריביאן” - המבורגר בקר קלאסי, אננס צרוב, חסת סלנובה, בצל סגול, צ’ילי טרי, מיונז ומתבל אננס - והכל בתוך הלחמנייה המתקתקה העדינה המוכרת. המנה מוגשת עם צ’יפס, פירה או סלט ירקות (75 שקלים, כולל תוספת). יאללה, תנו ביס.

מוזס קריביאן (צילום: חיים יוסף)
מוזס קריביאן (צילום: חיים יוסף)

בדרך כל בשר
אולי בעתיד מקדונלד’ס תשיק פיצה עם בשר בקר, עד אז זו דווקא דומינו’ס פיצה שמשיקה מקנאגטס משלה: לצד הפיצות הטעימות שלה ניתן עכשיו להזמין גם מנות מפתיעות שבינן לבין פיצה אין דבר – כנפי עוף ברוטב וייטנאמי, נתחוני חזה מצופים עם מגוון רטבים לבחירה, מאפי גבינת מוצרלה עם זיתים, חמאה ועשבי תיבול, ואפילו הרחבה של התפריט לקהל הטבעוני. בנוסף, מושקת גרסה חדשה ופריכה ללחם השום של הרשת ועוד כמה הפתעות. עידו פרידמן, סמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי דומינו’ס פיצה, אומר: “כעת כל אחד יכול למצוא את הדברים שהוא ממש אוהב. המנות החדשות יאפשרו לנו להגיע לקהלי יעד נוספים וחדשים וגם להגדיל את ההזמנות בקרב לקוחותינו. השקה זו הינה המהלך הראשון ממגוון מנות חדשות שעתידות להיכנס לתפריט”.

הנגאטס של דומינוס (צילום: יח''צ)
הנגאטס של דומינוס (צילום: יח''צ)

הזמנה של שף
מושיק רוט, יוסי שטרית, יובל בן נריה (טאיזו, בתמונה), שרון כהן (שילה), ירון קסטנבוים (M25 ומיט מרקט), אביבית פריאל־אביחי (אוזריה), תומר אגאי (סנטה קתרינה), עידן פיינבורג (פיתה פנדה) ואריאל רוזנטל (הקוסם) ישתפו פעולה עם מלונות דן ויציעו ארוחות מיוחדות, בכפוף להנחיות משרד הבריאות. בכך, למעשה, משיגים שתי מטרות בבת אחת: גם לנוח בבית מלון וגם ליהנות מארוחות של השפים המובילים בישראל.

השף יובל בן נריה (צילום: רמי זרנגר)
השף יובל בן נריה (צילום: רמי זרנגר)

על הקינוח לבדו
מגדלי פנקייקים תפוחים ואווריריים, קרואסון עצום עם גלידה מצופה ברוטב שוקולד, מגדלי ופל בלגי עם משחקים של מתוק ומלוח ועוד קינוחים מטורפים, כולם מצופים בציפויי שוקולד ייחודיים כמו רוטב קינדר בואנו לבן, פררו רושה, סניקרס, בייגלה מלוח, שוקולד לבן עם פיסטוק, רוטב אוראו, הרשיז, רפאלו, לוטוס, לואקר, מקופלת ועוד; את כל אלה תוכלו למצוא בקולקציה החדשה של רשת ג’ט־לק. להשיג בשמונת סניפי הרשת בדרום ובמרכז.

מגדל פנקייק של ג'טלק (צילום: גיל אבירם)
מגדל פנקייק של ג'טלק (צילום: גיל אבירם)