לפני כחודש וחצי היה מוכר הפלאפל יובל כרמי האיש הכי מדובר במדינה, כשהסרטון בו הוא דומע בשל מצבו הכלכלי בצל הסגר הגיע כמעט לכל בית. לאחר מכן נשמעו טענות כי מצבו הכלכלי כלל אינו רע, וכי הסרטון מבוים. היום (חמישי) הוא שוחח עם סיוון כהן ב-103FM.

מה קרה מאותו סרטון שטענו שהוא מבוים?
"מה קרה? אנשים לכלכו, והכול בסדר. אני רק בירכתי את האנשים, הכול בסדר. אבל מה שקרה אחרי זה, המתחם ניתק לי השבוע את החשמל בלי התראה מוקדמת".

למה?
"כי היא אומרת שאני הפרתי חוזה ברגע שיש לי שולחן אחד בחוץ מיותר, ומכונת גלידות, כשאני כל הזמן מכרתי גלידות. היא החליטה להוריד את החשמל, עשתה עבירה פלילית, יומיים הייתי בלי חשמל. ביהמ"ש פסק שהיא צריכה להחזיר את החשמל ולנמק".

אנחנו מדברים על המענקים והעצמאיים ובכלל. אתה בכית ורה"מ נתניהו התייחס לדמעות שלך ואמר שיעזור לך ולשאר העצמאיים. המדינה עזרה לך?
"מה רציתי? מה שקיבלו כולם".

קיבלת משהו?
"הגיע סכומים ממש קטנים, הגיע לי בפעימה הראשונה 5,000 ומשהו ושלשום נכנס לי 6,800 שקל, וזהו. אני מדבר על המתחם שמנתק את החשמל בלי התראה, וזה לא שעברתי עבירה פלילית. פשוט באו וניתקו את החשמל".

ננסה להשיג את תגובתם, תודה על הדברים.
"שאנשים יעודדו את העסקים הקטנים בארץ. לקנות רק תוצרת הארץ, ברגע שיקנו רק תוצרת הארץ יהיה תעסוקה לכולם, תעסוקה לכולם".

חד משמעית, אין הרבה אופציות בתקופה הזאת, אבל איפה שניתן - שיפרגנו.
"שיפרגנו לעסקים קטנים בארץ, להשתדל לקנות תוצרת הארץ. עגבניות, להפסיק להביא מטורקיה. לא ייתכן שבמדינה שלנו שיש עגבניות טובות, הכי טובות בעולם, מביאים מטורקיה, למה?".