בדרך לסגר נוסף: ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה לקדם במהירות את החוק שמאפשר הטלת סגר. לשם כך, התקיימה אמש התייעצות טלפונית נרחבת, בהשתתפות יו"ר ועדת החוקה חבר הכנסת יעקב אשר קיים אמש,  ראש הממשלה נתניהו, יו"ר הכנסת יריב לוין, שר הבריאות יולי אדלשטיין וסגנו יואב קיש. עוד השתתפו בשיחת הוועידה הטלפונית: היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וראש המל"ל מאיר בן שבת. השיחה עסקה בשאלה - כיצד ניתן להאיץ את חקיקת חוק הקורונה הגדול, כדי לא להזדקק לחקיקה נפרדת להטלת סגרים.

כאמור, הכיוון הוא להשלים את חקיקת חוק הקורונה הגדול ולא לחוקק חוק נפרד להטלת סגרים. ח"כ אשר אמר שכדי לסיים מהר צריכה שתהיה התגייסות מאסיבית של משרדי הממשלה והצוותים המשפטיים במשרדים, שיתנו תשובות לשורה ארוכה של שאלות ונושאים שוועדת החוקה שלחה להם להתייחסות מתוך סעיפי החוק. כמו כן, סוכם שתתקיים הבוקר (ראשון) פגישה של הדרג הבכיר במשרד הבריאות, המל"ל והייעוץ המשפטי לממשלה אצל הח"כ, כדי לסגור פינות בנושא.

מוקדם יותר החודש, ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה את טיוטת חוק סמכויות מיוחדות - חוק הקורונה, הכוללת שורה של התאמות שהוביל שר המשפטים בתיאום עם ראש הממשלה, ראש הממשלה החליפי ושר הבריאות. הרכב הוועדה כולל את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ ושר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין.

בין השינויים שנוספו: מנגנון פיקוח של הכנסת על כל פעולות הממשלה הנוגעות לחוק, הבטחת פעילות הכנסת ובתי המשפט בשעת חירום, שמירה על זכות ההפגנה וכן הטלת חובה על הממשלה לבחון את ההשלכות הכלכליות של כל צעד אשר יינקט במהלך תקופת החירום.