אנהאר אבן בררי בת ה־23 מכפר קאסם התנדבה בשנים האחרונות במסגרות רבות שבהן אנשים עם מוגבלויות, והייתה ערה לצורכיהם. היא צפתה בהם מתמודדים עם סיטואציות בעייתיות. כשיצאה עמם לטיולים, הבחינה בדפוס החוזר, שבו שירותי הנכים במקומות ציבוריים תפוסים על ידי אנשים ללא מוגבלות, המעדיפים להשתמש בהם בשל גודלם והעובדה שהם מרווחים יותר. 

אנהאר לומדת פיתוח אפליקציות ואתרים, והיא לוקחת חלק במאיץ הטכנולוגי "סטארט־אפ נגב" - תוכנית המתקיימת במרכז סוויץ' שבפארק התעסוקה עידן הנגב, המעודדת מנהיגות טכנולוגית בחברה הבדואית והיהודית, ומסייעת בחשיפת העולם הטכנולוגי בפני החברה כולה. מדובר ביוזמה משותפת של חברת כיל, קרן יק״א, עמותת מ.ט.ע, משרד החקלאות, מכון טריגובוף, עמותת "ארץעיר" ומרכז יזמות חי בספיר. הגוף המפעיל הוא מונא חלל לשינוי.

אנהאר וחברי הצוות שלה פיתחו אפליקציה שבה יוכל להשתמש כל אדם עם מוגבלויות. על ידי רישום הפרטים האישיים שלו, כל משתמש באפליקציה יוכל לאתר את המיקום של שירותי הנכים הקרובים ואף לפתוח את הדלת מבלי לגעת בה, על ידי סריקת ברקוד שיהיה מוצמד לדלת, בעוד אנשים ללא מוגבלות לא יוכלו יותר להשתמש בשירותים לצורכיהם השונים. בעקבות כך הנכים לא יעמדו עוד חסרי אונים אל מול שירותים תפוסים.