ברקע הירידה הגדולה בתמיכה בו, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ העניק ריאיון לרשת פוקס ניוז, פחות מארבעה חודשים לפני הבחירות לנשיאות, וסירב לומר אם יכיר בתוצאות במידה ויפסיד: "אצטרך לראות, לא אגלה בשלב זה, כפי שעשיתי בפעם שעברה".

התנהלותו של טראמפ במשבר הקורונה, וגל המחאה באמריקה לאחר מקרה הרצח של ג'ורג' פלויד, גרמו לנשיא המכהן לצלול בסקרים. בשבוע שעבר החליף טראמפ את מנהל הקמפיין שלו, על רקע הסקרים ואחרי כישלון העצרת באוקלהומה. בסקר החדש של פוקס ניוז מקבל ביידן 49% מהקולות, לעומת 41% לטראמפ. בסקר של וושינגטון פוסט ורשת ABC היתרון של ביידן על טראמפ מגיע ל-15% בקרב כלל בעלי זכות ההצבעה, ול-10% בקרב אלה שמתכוונים להצביע בפועל. כשהמצביעים נשאלו מי מהמועמדים מתאים יותר לטפל במשבר הקורונה היתרון של ביידן הגיע ל-20%.

טראמפ טוען שהסקרים שמראים שביידן מגדיל את הפער שקריים, מכיוון שלדעתו המצביעים הרפובליקנים לא זוכים לייצוג הולם באותם סקרים. "קודם כל, אני לא מפסיד, בגלל שאלה סקרים מזויפים", אמר טראמפ בראיון לפוקס ניוז. "הם היו מזויפים ב-2016 ועכשיו הם מזויפים עוד יותר", אמר הנשיא, והוסיף שתוצאות הסקרים לפני ארבע שנים היו גרועות בהרבה. 

דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)

בראיון לפוקס ניוז טראמפ תקף את היריב הדמוקרטי, ואמר שהוא "לא מסוגל לחבר שני משפטים". טראמפ הוסיף שהוא ינצח בנובמבר מכיוון שאמריקה לא תבחר לתפקיד הנשיא אדם "גמור". "הוא גמור, הוא גמור מנטאלית", אמר על ביידן. כשהוא נשאל אם לדעתו יריבו בן ה-77 "סנילי" הוא סירב להשתמש במונח הזה, והדגיש שלדעתו "הוא לא כשיר להיות נשיא". "תנו לביידן לשבת בראיון כזה", אמר טראמפ. "הוא יהיה על הרצפה ויבכה לאמא. הוא יאמר 'אמא, אמא, בבקשה קחי אותי הביתה'". טראמפ הוסיף שאם ביידן ייבחר ב-3 בנובמבר הוא "יהרוס את המדינה", "יפסיק את המימון למשטרה" ו"ישלש את המסים שלכם". 
 
במהלך הראיון הגן טראמפ על ההתנהלות שלו במשבר הקורונה, וחזר על האמירה שבסופו של דבר הנגיף ייעלם. "בסוף זה יהיה נכון. זה ייעלם ואני אהיה צודק", ציין הנשיא. הוא הבהיר שוב שהוא מתנגד לחייב את האמריקנים לעטות מסכות. "אני רוצה שלאנשים יהיה חופש מסוים", הדגיש. היום הגיע מספר המתים מקורונה בארה"ב ליותר מ-140,000.