הסמארטפון החדש של שיאומי, Xiaomi Poco F2 Pro, אומנם לא נופל לקטגוריית הטלפונים הזולים, אבל מציג דור 5, חומרה מרשימה ומעבד חזק, מסך איכותי, מצלמת וידיאו 8K ומצלמת סלפי קופצת ממכרת.

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי בישראל, משווקת את המכשיר בישראל בגרסאות: 6GB זיכרון, 128GB נפח אחסון; ו־8GB זיכרון, 256GB נפח אחסון, במחיר התחלתי של 2,499 שקל. כאמור המכשיר לא זול, ולא הייתי ממליץ לצרכנים שצריכים בעיקר שיחות, הודעות ושיטוט ברשתות חברתיות, אבל מאידך המחיר גם לא בשמיים והמכשיר מצויד לכל מטרה.

ראשית, המכשיר החדש הוא דור 5, מהראשונים בארץ, והוא מגיע עם מערכת השבבים Snapdragon 865 בייצור חברת קוואלקום, הכוללת 8 ליבות עיבוד ומאיץ גרפי מסוג Adreno 650, שמתאימים לכל מטרה, בין אם זה הפעלת תוכנות כבדות, עריכת תמונות, סרטונים, וכמובן משחקים. חיי הסוללה של ה־Poco F2 Pro אף הם עומדים בסטנדרטים הגבוהים בשוק עם סוללה בקיבולת של mAh4700, התומכת בטעינה מהירה בהספק 30 ואט (מ־0% ל־100% תוך כ־63 דקות).

בנוסף, ה־Poco F2 Pro מציג יכולות צילום מתקדמות, עם מערך צילום מרובע (עם עיצוב ומיקום המערך שמאוד מחמיא למכשיר), המכיל: מצלמת 64 מגה פיקסל ראשית, חיישן 13 מגה פיקסל עם זווית צילום סופר־רחבה, מצלמת טלפוטו ברזולוציית 5 מגה פיקסל עבור זום אופטי וחיישן 2 מגה פיקסל המתפקד כמצלמת עומק. כמובן, אי אפשר שלא לדבר על מצלמת הסלפי הנשלפת, גימיק מאוד נחמד שנותן מראה עתידני למכשיר. המצלמה מגיעה ברזולוציה של 20 מגה פיקסל, עם תמיכה בטכנולוגיית AI לשיפור תוצאות הצילום.

מערך המצלמות עונה גם על הצרכים של משפיעני הרשת ויוצר הסרטונים, ומאפשר צילום וידיאו ברזולוציה מרבית של UHD 8K בקצב של 30 פריימים לשנייה, וצילום וידיאו בהילוך איטי בקצב של עד 960 פריימים לשנייה ברזולוציית Full HD.

ה־Poco F2 Pro מגיע עם צג 6.67 אינץ' וברזולוציית Full HD Plus. הוא מאוד יפה לעין ונראה כמו מכשיר פרימיום, ומשלב מסגרת עשויה אלומיניום לזוג יריעות זכוכית Gorilla Glass 5, שעוטפות את המכשיר בחלקו הקדמי והאחורי. המכשיר זמין ברשת חנויות Mi Store בישראל, באתר האינטרנט הרשמי, וכן באמצעות המשווקים המורשים.