השוק בישראל מוצף במגוון מסיכות פנים החל ממסיכות כירורגיות חד פעמיות, דרך מסיכות בד רב פעמיות וכלה במסיכות ה N95. מסכות אלו, אותם כולנו מחוייבים לחבוש במרחב הציבורי, אמורות להגן עלינו מפני הידבקות בנגיף הקורונה ולמנוע מצב בו חלילה נדביק אחרים.

הבעיה העיקרית היא שמדובר במסיכות שאמנם מגינות על פנינו בזמן החבישה, אך אינן משמידות את הנגיפים במקרה שהמסיכה אכן נגועה בהם, כך שברגע שמורידים את המסיכה ונוגעים בחלק החיצוני שלה, במידה והיא נגועה ברסס טיפתי עם נגיף הקורונה – אנו חשופים להדבקה מיידית.

כעת יש לכך פתרון – מסיכה ייחודית שלא רק מגינה אלא גם משמידה את נגיפי הקורונה - מסיכת "Livinguard" השוייצרית, אשר תשווק בישראל על ידי היבואן הרשמי בישראל - חברת "עמוס גזית", המתמחה בשיווק והפצה של מוצרים בתחום הבטיחות והרפואה. ייחודיות המסיכה בכך שהיא היחידה המשמידה את הנגיפים ברמה של למעלה מ 99.9%.  

מסיכת Livinguard (צילום: יח''צ)
מסיכת Livinguard (צילום: יח''צ)

מדובר בטכנולוגיה ייחודית, אשר הוכחה מדעית על ידי חוקרים מהמכון לבריאות הסביבה של האוניברסיטה החופשית של ברלין. טכנולוגיה זו המוגנת בפטנט, מאפשרת 3 רמות של הגנה: ציפוי אנטי-ויראלי הדוחה וירוסים בצידו החיצוני של הבד, בצידו הפנימי של הבד ובציפוי המוטמע בבד עצמו. 

מחיר המסיכה 95 ₪ (כ-0.5 ₪ ליום), שכן היא מחליפה שימוש ב 210 מסיכות חד פעמיות. המסיכה מתאימה לשימוש יום יומי של למעלה מחצי שנה ברציפות, כאשר יש לשטוף אותה פעם בשבוע באופן פשוט עם מים. שטיפת המסיכה אינה פוגעת ביעילות החומר המגן. 

המסיכה נעימה, נוחה ובטוחה לשימוש, ללא מתכות, היפואלרגנית, מגיעה בצבע כחול ובשני גדלים (M+L) בהתאמה למבוגרים ולילדים. 

בנוסף קיים דגם בתוספת סנן N95 המיועד לאלו בקבוצות סיכון ולצוותים רפואיים. דגם זה זמין ב 4 צבעים (שחור, כחול, ירוק ואדום) במחיר של 130 ש"ח. 

ניתן לרכוש את שני הדגמים באתר החברה: www.thelivinguard.com