לא סתם שעון: למרות שהפונקציה הזו הפכה עבור חלקינו פחות רלוונטית בעקבות כניסתם של השעונים החכמים לשוק הטכנולוגיה, ישנם שעונים דיגיטליים ואנלוגיים שעושים את העבודה אחרת, בדיוק כמו בימי העבר, אבל עם טוויסט גדול של קידמה. כך עושה שעון הג'י-שוק קארבון בלוטות' שמייבאת לארץ חברת קאסיו.

מדובר בשעון יד אנלוגי ודיגיטלי חדש מסדרת ה-G-Steel, בעל מראה מתכתי וספורטיבי, המתאים לכל סוגי הביגוד, שגם שומר על הלוק האורבני של השעונים הקלאסיים של פעם. כוחו של השעון הזה הוא יכולתו לשלב בין אנלוגי לדיגיטלי, באמצעות טכנולוגיית בלוטות' המאפשרת למשתמש לכוון אותו דרך הטלפון החכם. שעון עם מראה אנלוגי, הנותן קפיצת מדרגה טכנולוגית על מראה אורבני.

דרך האפליקציה הייעודית, שיודעת "לדבר" עם השעון הזה, המשתמש יכול להיחשף לכמות גדולה מאוד של פונקציות ואביזרים, ביניהן שעון בינלאומי, שעון מעורר, סטופרים למיניהם ותאריכון אוטומטי מלא. בשימוש ראשון עם האפליקציה הידידותית, בתוך כמה דקות הצלחנו למצוא שימוש לכל אחת מהפונקציות בקלי קלות.

העיצוב בעל המראה המטאלי לא סתם נראה טוב, אלא גם מצביע על השימוש בקארבון, החומר העיקרי ממנו הוא מיוצר (כולל הליבה), מה שגורם לו בין היתר גם להיות קל יותר, קטן יותר וחזק יותר.

מחיר: 1,759 שקלים