הכתבה נכתבה בשיתוף PR Public Line

את אילנה אביטל כולם מכירים כזמרת, שחקנית וכאשת חברה מובילה. הדור הצעיר לאחרונה נחשף יותר לאביטל בזכות תוכנית הריאליטי - "הישרדות". לכל התארים הללו, ניתן להוסיף בחודשים האחרונים גם "אשת עסקים מצליחה".

אילנה הצטרפה לאחרונה למשרד יחסי ציבור, פרסום ושיווק PR Public Line בראשות איש התקשורת הוותיק איציק דוד. "אני חושבת שאיציק הוא מנהיג, אשר יודע להוביל כל מהלך בצורה נכונה ולכן אני כל כך אוהבת את העבודה איתו. איציק מאוד פוזיטיבי, שזה נורא דומה לי. הוא איש עבודה כמוני, וגם הוא מומחה בחשיבה מחוץ לקופסה", היא מפרגנת.

במשרד היא משמשת כמנהלת האסטרטגית ומביאה לחדשנות ורעננות. "אנחנו משרד אשר מספק יחסי ציבור והעצמה של בתי עסק שונים בכל הגדלים ומכל המגזרים", מספרת אילנה. "מלבד היותי מנהלת אסטרטגית של המשרד, אני גם פעילה בבתי עסק שונים כאשת עסקים, מלמדת מאות תלמידים פיתוח קול ומשתתפת בסרטוני תדמית לעסקים".

אילנה הצטרפה לכוחות משרד יחסי הציבור, פרסום ושיווק PR Public Line, בתחילת השנה. "המשרד נתן לי במה לפני כמה חודשים, כדי להמריא עם כל הרעיונות המקוריים שלי עם בתי עסק שונים ובכך מאפשר לי להוציא אל הפועל את הניסיון הרב שצברתי יחד עם התשוקה העזה שלי לתחום", מספרת אילנה. "אני אוהבת להיות מקורית ולהציג דברים בצורה אחרת, כלפי כל אותם בתי עסק שמשתמשים במניפת המוצרים הרבים והמגוונים שלנו: מיחסי ציבור ועד שירותי ניו-מדיה רחבים המספקים מעטפת שלמה לבתי עסק ואישי ציבור".

את אילנה לא עצר אפילו נגיף הקורונה, שמכה ברחבי העולם. כמו שהיא יודעת, היא יכולה להפוך כל משבר להזדמנות להמראה. "אין ספק שבזמן הקורונה לאנשים יש זמן מסך הרבה יותר ארוך, ולכן הם נגישים לכל מה שקורה בניו מדיה, שזה מה שאנחנו מייצגים", היא אומרת עם עיניים נוצצות. "אני אופטימית מטבעי, ולכן אני מאמינה שאותם מוצרים שאנחנו חושפים ימריאו בבוא העת, כאשר המשבר הבינלאומי הזה יהיה מאחורינו, בתקווה שזה יהיה בקרוב".

לסיכום, כאשת עסקים, מה המסר שלך לבתי עסק גם בימים אלה?

"ברגע שאתה מקבל את הכלים הנכונים, אתה יכול רק להמריא...זה הזמן!"

אביטל  (צילום: באדיבות pr public line)
אביטל (צילום: באדיבות pr public line)

מעבר לעולם המקוון
משרד יחסי הציבור והפרסום הוותיק PR Public Line מהווה גורם מוביל בטרנספורמציה המתבקשת בייחוד בעת הזו, בענף יחסי הציבור, השיווק והפרסום. אין חולק כי יש לתת מענה רחב ומקיף יותר הכולל גם את האינטרנט בכלל, והרשתות החברתיות בפרט. 

אנחנו עדים למהפכה של ממש בתחום הסחר המקוון המתחוללת בשנים האחרונות. ענקיות באינטרנט כמו אמזון, איביי ופייסבוק, מובילות את עולם ה-E-COMMERCE. בנוסף, משבר הקורונה העולמי שפוקד אותנו בחודשים האחרונים, מעצים את הצורך המתהווה ממילא במעבר של הסחר מחנויות פיזיות למקוונות.

יש לציין בהקשר זה כי העיתונות המסורתית נשחקה מאוד ומקומה בעולם הסחר היום, כמעט נעלם כליל. מרבית המשאבים היום המופנים לשיווק ולפרסום, מוצאים מקומם בקידום הממומן בפלטפורמות השונות. 

משרדי יחסי ציבור ופרסום שלא יבצעו את ההתאמה הנדרשת כפי שמשרד PR Public Line הקדים לעשות, ימצאו עצמם משתרכים מאחור ומאבדים את הרלוונטיות בעולם הדינמי גם כך בוא אנו נמצאים היום. משרד שאינו מספק מענה הולם גם לצרכים העולים מן הביקוש לסחר מקוון, יתקשה לשמור על הרלוונטיות שלו בשוק תחרותי שכזה כמו עולם יחסי הציבור והפרסום.

הכתבה נכתבה בשיתוף PR Public Line