טלה 21.3־20.4
האינטנסיביות הרגשית נרגעת, והאנרגיות הפיזיות עולות. השמש שנכנסה לאריה מחזקת אתכם. אתם יצירתיים ואנרגטיים יותר ומרגישים שחרור מבחינה רגשית. לפניכם התמודדות עם הוצאה לפועל, מכיוון שלא כל מה שאתם רוצים ליזום ולעשות אפשרי. עם זאת, אתם אופטימיים.
זהו שבוע טוב לביטוי עצמי וליוזמות אישיות. היצירתיות בשיאה, וכדאי לנצל זאת. עבור מי שעוסק בניהול, זהו שבוע מחזק למרות המגבלות. הימים הטובים השבוע: רביעי וחמישי.

שור 21.4־20.5
אתם בפתחה של תקופה חדשה, ואותה ירגישו בעיקר ילידי אמצע המזל. יש לכם הזדמנות לשינוי כרגע, רק שיש לכם נטייה לפחד משינויים ולהיתקע במצבים לא הרמוניים. אורנוס במזלכם לא ייתן לכם להישאר בתקיעות עוד הרבה זמן. נצלו את התמיכה מהכוכבים ועשו צעדים לקראת שינוי. השבוע הקרוב ידגיש את העקשנות שלכם ויקשה על היחסים עם אנשים שונים מכם. למדו להתגמש ולהבין שאתם יכולים ללמוד דווקא מהשונים, מאלה שלא חושבים כמוכם. ימים טובים השבוע: שישי–שבת.

תאומים 21.5־20.6
הנוכחות שלכם מתחזקת בסביבתכם הקרובה, והיצירתיות מתגברת. אתם בולטים ומושכים את הסביבה. הקסם שלכם בשיאו. גם לימודים באים בחשבון במהלך החודש הקרוב. אם אתם מנהלים אנשים, זהו שבוע טוב בשבילכם. זהו זמן טוב לארגון פעילויות חברתיות. אתם כרגע יצירתיים ובעלי רעיונות טובים, יש לכם יכולת למשוך אחריכם אנשים, וזה טוב לכל מטרה שתרצו: שיווק, ארגון קבוצות, הפצת ידע ועוד. הימים הטובים השבוע: שבת עד שני.

סרטן 21.6־22.7
השמש עזבה את מזלכם ועברה לאריה. כרגע רק מרקורי נמצא במזלכם, הוא גורם לכם לחשוב ולנתח כל מצב, אבל עכשיו מתאפשר לכם להירגע מהאינטנסיביות שחוויתם בחודשים האחרונים אחרי מולד הירח שהיה במזלכם השבוע. יש לכם תחושה של התחדשות רגשית והתנקות. ענייני כספים יכולים להתאזן בחודש הקרוב. אתם מונעים כרגע שחרור רגשות מעכבים, זה אף פעם לא קל לכם, אבל התקופה המאוד אינטנסיבית מתחילה להירגע. הימים הטובים השבוע: שישי ושבת, ושני עד רביעי.

אריה 23.7־22.8
השמש במזלכם ואתם חוגגים יום הולדת. צפויים לכם תהליכי שינוי גדולים בשנים הקרובות, ותצטרכו לגלות גמישות וסתגלתנות. אתם זקוקים לשליטה ולתשומת לב. למדו לוותר על השליטה המדומה דרך קבלת אנרגיה מהסביבה, ותאהבו את עצמכם בלי לדרוש זאת מהסביבה. אתם מתחילים בשנים הקרובות תהליך חדש של קבלה עצמית וחיבור לייחודיות שלכם. אל תצפו מאף אחד להבין או לאהוב אתכם או להיות איתכם. ימים טובים השבוע: שבת עד שני, רביעי וחמישי.

בתולה 23.8־22.9
יחסים מעסיקים אתכם כרגע. אתם מתחזקים אף שאתם עוברים תהליכים עוצמתיים. קצת מקשים עליכם כרגע היחסים עם הסביבה. אתם מרגישים לא מובנים וסובלים מבעיות תקשורת. יש לכם נטייה לחשוב הרבה ולנתח מצבים לפרטי פרטים, וזה מעייף אתכם ומוריד אנרגיות.
אתם בתקופה יצירתית שיכולה להביא אתכם לשינוי גדול. למדו לזרום ולוותר על חשיבה מיותרת. ימים רגישים השבוע, בשל הימצאות הירח במזלכם: שישי ושבת. ימים חיוביים השבוע: שני עד רביעי.

מאזניים 23.9־23.10
צפויה התחזקות בענייני חברה. אתם נוטים כרגע לשחרר כעסים מצטברים בכל מיני דרכים. נתבו את הכעס ליוזמה, יצירה, פעילות גופנית וכדומה. אתם עוברים תהליך אנרגטי לא פשוט, שדוחף לשינוי, אך חווים קושי ליישמו, וזה מתסכל אתכם מאוד. אתם מאוד יצירתיים, אז נסו לנצל זאת לפתרון המצב. הפופולריות שלכם עולה כרגע. בשבת עד שני הירח יהיה במזלכם ויגביר את הרגישות והיצירתיות. הימים הטובים השבוע, שיביאו עמם הקלה: רביעי וחמישי.

עקרב 24.10־21.11
אתם עלולים להיכנס לשבוע עד חודש של התמודדות עם ענייני אגו ושליטה. אתם זוכים לתמיכה אנרגטית ומכוונים את עצמכם להפתעות ולשינויים גורליים. גמישות היא שם המשחק. אתם בדרך כלל בשליטה רגשית, וזה מקשה עליכם להרפות וליהנות ממה שיש לחיים להציע.
יש לכם רצון לשלוט ולעשות כרצונכם. בשנים הקרובות השינויים יכולים להגיע בהפתעה. תצטרכו לתת לזה לקרות. בימים שני עד רביעי הירח יהיה במזלכם ויעניק אנרגיה רגשית אינטנסיבית. הימים הטובים השבוע: שישי ושבת.

קשת 22.11־21.12
יש הרבה אש בשמיים, ומכיוון שאתם במזל אש, תזכו להתחזקות, יכולת ביטוי עצמי ויוזמה. עשויות להיות יוזמות בענייני אהבה וילדים. יש לכם כרגע אנרגיה של התלהבות. ענייני זוגיות מעסיקים אתכם, ואתם לקראת שינויים בתחום. אתם מאוד יצירתיים ודומיננטיים. טיולים, נסיעות ובילויים נדרשים כרגע. ברביעי וחמישי הירח יהיה במזלכם ויחזק את האנרגיה, האופטימיות והצורך בחופש ובמרחב. הימים הטובים השבוע: שבת עד שני.

גדי 22.12־20.1
ייתכן שבתקופה זו יצופו כעסים. יש לכם רצון עז ליוזמה ועשייה, אך אתם סובלים מקושי בביצוע, וזה יגרום לתסכול. רצוי מאוד להפנות את האנרגיה כרגע לספורט וליוזמות יצירתיות. עד סוף השנה תתקשו להוציא לפועל מה שתרצו, אבל אתם יכולים לנצל את הזמן להכשרת הקרקע, כי בתחילת 2021 יתאפשר לכם ליישם יוזמות גדולות. נצלו את התקופה הקרובה לצבירת אנרגיות לשנה הבאה ולתכנון. הימים הטובים השבוע: שישי ושבת, ושני עד רביעי.

דלי 21.1־18.2
תחול התחזקות בסביבה הקרובה. ענייני אהבה ויחסים משפיעים עליכם כרגע. מי שבזוגיות צריך לשים לב לדברים שמתרחשים. מי שלבד, יכול להכיר ולהתחבר. עשויה להיות תחושת החמצה בסיטואציה זוגית. מי שנמצא בזוגיות, מרגיש שפספס משהו יותר טוב, ומי שלא - נע בין כמה אופציות. התקופה מתאפיינת בהתלבטויות בתחום זה. חשוב שתקשיבו ללב ולשינויים המתקרבים, שיאלצו אתכם לקבל החלטה סופית עד סוף השנה. הימים הטובים השבוע: שבת עד שני, רביעי וחמישי. 

דגים 19.2־20.3
השבוע יתחיל בחוסר שקט ובעצבנות. שישי ושבת יתאפיינו בבלבול ובאי־ודאות, אבל הכל ישתפר בימים שני עד רביעי. אתם מאוד רגישים ומושפעים מהר משינויים אנרגטיים, וכרגע יש הרבה כאלו. למדו להיות עם עצמכם בשקט ובהרמוניה כדי להיות פחות מושפעים מהסביבה. הרבה פעמים אתם מושפעים בלי לדעת, לכן כרגע כדאי מאוד להיות חלק מהזמן עם עצמכם, כדי שהשדה שלכם יתנקה מהשפעות לא רצויות וכך תתחזקו. ענייני עבודה ישתפרו.