נתונים עדכניים: משרד הבריאות פרסם היום (שלישי) את הנתונים העדכניים ביחס להתפטשות נגיף הקורונה בישראל. במהלך היממה האחרונה, אובחנו 2,001 נשאים חדשים בנגיף, כך שמספר המקרים הכולל עלה ל-64,649 בני אדם. מספר החולים הפעילים מתוך סך המקרים עומד על 35,052, עלייה של 215 חולים מחצות, כשמתוכם 321 חולים שמצבם מוגדר קשה ובהם 97 מונשמים. 

כמו כן, מניין הנפטרים מהנגיף עלה בשני בני אדם, ועומד כעת על 480. מתחילת ההתפרצות בישראל, החלימו 32,117 בני אדם, 54 החלימו במהלך היממה האחרונה, ובוצעו 26,983 בדיקות לאבחון הנגיף, סך הכל 4,278 בדיקות מהשעה חצות.

בשעות הבוקר פרסם אגף המודיעין נתונים גם כן, לפיהם במהלך היממה האחרונה נרשמו 1,999 מקרי הידבקות חדשים בנגיף הקורונה בישראל, בתוכם 315 חולים מוגדרים כשמצבם קשה, כאשר צויין כי מדובר בגידול של אחוז בלבד בקצב ההדבקה. 

קורונה בישראל (צילום: REUTERS/Ammar Awad)
קורונה בישראל (צילום: REUTERS/Ammar Awad)

כמו כן, ממשרד הבריאות קראו היום לאזרחים להוריד את אפליקציית מגן בגרסתה השנייה והמשופרת, זאת במטרה לסייע בקטיעת שרשראותה ההדבקה. שרית דשא, מנהלת פיתוח במשרד הבריאות, עלתה לשידור ב-103FM וציינה כי ככל שהאזרחים יעשו שימוש ביישומון, כך יפחת השימוש באיכוני השב"כ, שכרגע נעשה בו שימוש ככלי משלים לנתונים שנאספים על ידי האפליקצייה. "האפליקציה מתריעה על חשיפה אפשרית לחולה מאומת, ומנחה אותנו מה עלינו לעשות. זה שומר על פרטיות המשתמשים, וכל המידע נמצא על המכשיר בלבד", אמרה דשא.