בית משפט השלום ברחובות גזר היום (ראשון) שנת מאסר אחת על ציפורה דוד, המטפלת שהורשעה בהתעללות בתינוק בן 11 חודשים בנס ציונה. כמו כן, נגזר עליה גם מאסר על תנאי ופיצוי של עשרת אלפים שקלים לבני הזוג רוגוב. היא תחל לרצות את מאסרה בכלא ניצן ב-10 בספטמבר, כאשר עד אותו היו םהיא תשהה במעצר בית ללא פיקוח.

הורי התינוק, דורון ובת אל רוגוב הגיעו הבוקר לבית המשפט, כשהם מלווים בעורך דינם עו"ד אורי סקוזה. בת אל רוגוב שוחחה עם עיתונאים לפני הדיון, ואמרה: "כבר שנה וחודשיים שאנחנו נלחמים ומקווים לשמוע את תשובת בית המשפט בנושא, ושהוא יחליט לעשות צדק ויהפוך את מסע העינויים שלנו לשווה את זה". לדבריה, צדק - זה לשלוח אותה לכלא למשך שנים רבות. "אני מעדיפה שלא לחשוב על מצב שלא ישלחו אותה לכלא, ואם כן - לא נרפה עד שזה יקרה", הוסיפה, "אם אני אראה אותה אני אגיד לה שאני מקווה שהיא הכינה את התיק לכלא, ושהלוואי שתחושת הפחד ואי הוודאות ילוו אותה לאורך כל חייה".

בת אל רוגוב לאחר גזר הדין של ציפורה דוד (צילום: חדשות רחובות ניוז)

דוד אמרה לאחר הדיון: "אני מאוד מתנצלת, אני מצטערת, זה היה יום מאוד גרוע בחיי. אני מתנצלת בפני המשפחה, אני לוקחת אחריות, אני מתנצלת בפני כל המעורבים בעניין". 

ציפורה דוד מתנצלת ובת אל רוגוב מגיבה לה (צילום: חדשות רחובות ניוז)

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עינב וינוגרד, החל מחודש ינואר 2019 עבדה הנאשמת כמטפלת של תינוק יליד 2018 בבית הוריו וסבתו. בימים 12.5.19 ו- 15.5.19, התעללה הנאשמת בתינוק בדרכים שונות. בין היתר, הנאשמת סטרה בפניו, צעקה לעברו שוב ושוב, הטיחה אותו על הספה ועל השטיח, הצמידה מגבת לפניו של התינוק תוך שהיא חונקת אותו, הזיזה את התינוק עם רגלה, יצאה לעשן והותירה את התינוק לבדו בבית, ואמרה לו שתהרוג אותו. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרה של דוד עד תום ההליכים. 

גזר דין ציפורה דוד by maariv on Scribd