העיתונאי עקיבא נוביק חתם בכאן תאגיד השידור הישראלי כמגיש בחטיבת הדיגיטל והרדיו, החל מאמצע חודש אוגוסט. נוביק בן ה-32, יליד עפרה ובוגר גלי צה"ל, שימש ככתב פרלמנטרי, כתב שטחים וכתב חרדים בידיעות אחרונות, וככתב פרלמנטרי בחדשות 10 ובחדשות 13 בשנים האחרונות.

נוביק נבחר בשנת 2017 כאחד מ-30 הצעירים המבטיחים בישראל מתחת גיל 30 ע"י מגזין פורבס, והיה בין כותבי המדור הסאטירי 'אפעס' בידיעות אחרונות וחבר פאנל בתכנית 'גב האומה'. בין היתר, פרסם נוביק את סדרת הכתבות 'דתיי הרצף', וסיקר את שלוש מערכות הבחירות האחרונות. נוביק ישתלב  בפרוייקטים מיוחדים ועבודת תיעוד (דוקו) בתאגיד.

נוביק אמר היום כי "אני שמח להצטרף למועדון גדול, עם קהל חם ונאמן שכיף לשדר עבורו. לא יכול לחכות להתחיל להתאמן, ולשתף פעולה עם מאמנים כמו אלעד טנא ולי-אור אברבך. לא סתם הדיגיטל של התאגיד נחשב כמה רמות מעל כולם, ואני מודה על ההזדמנות ומרוכז כולי מעכשיו בהצלחת התאגיד".

כזכור, ב-1 ביולי התפטר נוביק מחדשות 13. יומיים לאחר פיטוריה של המגישה טלי מורנו, השתמש נוביק בניסוח דומה לזה שבו השתמשה כאשר הודיעה על פיטוריה מחדשות 13: "לכל המתעניינים: פוטרתי הערב מחדשות 13. מי שמחפש עיתונאי יד שנייה עם ותק של עשור וחצי במקצוע והתמחות בחדשות, מוזמן לפנות אלי. תודה מראש".

בהמשך העלה נוביק ציוץ נוסף, בו הבהיר כי למעשה התפטר ולא פוטר. "האמת היא שטכנית התפטרתי. אבל לא רציתי לשבור את התבנית של טלי מורנו", כתב.