יוזמה חדשה של משרד הפרסום הירושלמי מצליחה להעלות חיוך על פני תושבים רבים בעיר. הפרסומאי רן לוי יצר שלט בדמות מסיכה, שעליו נכתב: "כאן מחבקים לקוחות עם מסיכות". השלטים החדשים נתלו בימים האחרונים בבתי עסק רבים בעיר, במטרה לעודד את התושבים לעטות מסיכות במלחמה נגד נגיף הקורונה.

בנו של לוי, דניאל, אחראי על חלוקת המסיכות לבתי העסק. לדברי אביו, "אני נרגש מהתגובות החמות ומשובבות הלב. רציתי לשמח את בעלי העסקים בעיר ולטעת בהם תקווה ואופטימיות בתקופה הזאת". עוד הוסיף לוי: "אני שמח וגאה שאולי הצלחתי לשמח, ולו במעט, את העסקים והלקוחות וגם להעביר את המסר שאפשר לבקש לחבוש מסכה עם חיוך וברכה. לא נאבד תקווה ולא נקבל שום דבר כגזירת גורל. אנחנו כאן כדי לנצח".

אחד מבעלי העסקים שתלה את השלט בחנותו הוא שימי, בעלי "פלאפל חביב ירושלים". הוא מספר: "כיף לראות חשיבה יצירתית שונה עם חיוך, שנועדה לעודד את הלקוחות לחבוש מסיכה. בימים אלו הלוואי שנצליח להרבות אהבה, ובעזרת השם נעבור את התקופה חזקים ומחוזקים".