צרכני הגז הביתי יוכלו להשתחרר מחוזי חברות הגז

פסק דין מהשבוע שעבר בבית המשפט המחוזי בירושלים אוסר על חברות הגז הביתי לקבוע תנאים הקושרים את אספקת הגז הביתי לתשלומים עבור מכשירים צורכי גז. בית המשפט קיבל את עמדת משרד האנרגיה, שלפיה קשירה בין אספקת גז ביתי לבין הסדר התשלומים עבור מכשירי הגז מקשה על התנתקות הצרכן מהספק.

על אמישראגז נאסר לבטל את פריסת התשלומים עבור מכשירים לחימום מים ולדרוש לשלם את היתרה עבור המכשיר בתשלום אחד. זאת הפעם השנייה בתוך מספר שבועות שבה מקבל בית המשפט את פרשנות משרד האנרגיה להוראות חוק שנועדו לקדם את התחרות במשק הגז.

ישראל קנדה בונה פרויקט של 480 דירות בירושלים

חברת ICR ישראל קנדה מגורים, בניהול מורדי שבת, בונה פרויקט התחדשות עירונית בקריית יובל בירושלים בהיקף של 480 דירות ובהשקעה של 650 מיליון שקל. הפרויקט יוצא לדרך לאחר שהושג היעד הנדרש של 80% חתימות מהבעלים במתחם. התוכנית, שאושרה להפקדה, מתפרסת על פני שטח של 9.5 דונם, וכוללת פינוי של 12 מבני מגורים. הדירות ייבנו בארבעה מגדלים בני 25 קומות הפונים לכיוון עין כרם, עם חזית מסחרית ושטחים ציבוריים. ההכנסות הצפויות מוערכות ב־800 מיליון שקל.

בונז'ור משיקה סדרת בורקסים קפואים בארבעה טעמים

חברת בונז'ור מקבוצת נסטלה־אסם משיקה סדרת מוצרים חדשה, הכוללת חטיפי מיני־בורקס לאפייה ביתית בארבעה טעמים: תפוח אדמה, גבינה, פיצה וגבינה־זיתים. ביחד עם המוצרים החדשים ישווק גם בורקס עראייס מן הצומח, שפותח בשיתוף חברת טבעול. שוק מוצרי הבצק הקפוא מגלגל 390 מיליון שקל בשנה, והוא צמח במהלך תקופת הקורונה ב־30%. אפרת זיסמן, מנהלת השיווק בבונז'ור: "החלטנו לתת מענה לצרכנים דווקא בקטגוריית מוצרי המאפה, מבלי להתפשר על איכות המוצר והטעם המנצח".

אלוני השקיעה 2.5 מיליון שקל בסניף הדגל החדש בחיפה

חברת השיש והריצוף אלוני השקיעה 2.5 מיליון שקל בסניף הדגל החדש שלה בחיפה. אולם התצוגה כולל לאונג', חדר ישיבות לאדריכלים ומעצבים ובר עם מסך מגע רחב ממדים המשלב חוויה וירטואלית. הסניף משתרע על שטח של 1,000 מ"ר. אלוני מפעילה שבעה אולמות תצוגה בארץ. "השאיפה הייתה להתאים את החלל לפורמטים החדשים והגדולים", אמרה המנכ"לית טלי לוין. "היה חשוב לנו ליישר קו עם המגמות הבינלאומיות. בחרנו לשלב אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים שמשפרים את חוויית המשתמש".