שר התקשורת יועז הנדל (דרך ארץ) שולל את האפשרות של ממשלה צרה, ומבהיר בראיון הבוקר (שני) בכאן ב' כי לא יצטרף לממשלת ליכוד ללא כחול לבן. "אני לא דואג לעתיד הפוליטי שלי, קיבלתי הצעות מכל המפלגות מהמרכז וימינה. אמרתי אז לא ואני אומר עכשיו לא. אני רוצה ממשלת אחדות. לא אלך לממשלה צרה עם הליכוד", אמר. 

דבריו של הנדל באים על רקע המתיחות בין הליכוד לכחול לבן על סוגיית התקציב. בליכוד נחושים להעביר תקציב חד שנתי, בניגוד להסכם הקולאיציוני, משום שלטענתם, אי אפשר לתכנן קדימה בשל נגיף הקורונה. בכחול לבן, מנגד, דורשים לעמוד בהסכם, וטוענים כי תקציב חודשים ספורים בלבד משדר אי יציבות במשק. 

הבוקר דווח בכאן, כי בכחול לבן מציעים פשרה על סוגיית התקציב, במסגרתה ידרוש בני גנץ מהליכוד הישג ותמורה משמעותיים עבור הוויתור על התקציב. התמורה עליה מדברים במפלגה היא הסכמה של ראש הממשלה בנימין נתניהו להעביר את עיקר הטיפול בקורונה תחת אחריות משרד הביטחון. על פי הדיווח, הגורמים אומרים שפשרה כזו תאפשר לכחול לבן להציג הישג אידאולוגי הקשור ישירות לקורונה ותהווה תירוץ מספק לוויתור בסוגיית התקציב.

הנדל התייחס בראיון גם לשאלת החלת הריבונות: "איני יודע היכן עומדת סוגיית החלת הריבונות בשטחים כרגע. להערכתי מאז התפרצות הגל השני של הקורונה, נפל האסימון שיש משבר כלכלי עצום, והריבונות אינה על השולחן. אשמח לדעת שבסוף התהליך של הטיפול במשבר הקורונה תחיל ישראל ריבונות בשטחים אך כעת אני מוטרד מהמובטלים וחיי היום־יום".