בראשון לציון שוכן לו מוסד הסלטים הידוע "משני", שמהווה מוקד עלייה לרגל למעריצי המותג. בחנות המפעל שממוקמת לה בפאתי שכונת רמת אליהו, תוכלו למצוא במעדניה הנפלאה בכל יום נתון יותר מ-100 סוגי סלטים שונים וגם פס שלם של אוכל ביתי מוכן לפי משקל. 

בצמוד אליה, מזה עשרות שנים, הייתה עד לא מזמן מסעדת "משני" שבבעלות המשפחה. לאחרונה, ואולי בעקבות הקורונה, עשו "במשני" התאמות והסבו את המסעדה לסטקייה שבה תוכלו לקבל "הכול בפיתה" (או בבגט), טרנד אותו הוביל השף אייל שני. אבל כשאנחנו אומרים "הכול בפיתה", זה הכול - משווארמה ייחודית שנעשית על הפלאנצ'ה בתערובת תבלינים סודית; מעורב ירושלמי שעושה בית ספר למקור מעיר הבירה ועשוי מפרגיות, כבד, לבבות וטחול. בתפריט ישנם שני סוגי קבב, האחד רומני והשני על בסיס מסורת עיראקית ובעלת מרקם עסיסי וטעם שמיימי. זאת, בנוסף לקלאסיקות הידועות והמתבקשות כמו פלאפל, שקשוקה, פרגיות, המבורגר, מרגז, חזה עוף ושניצל. 

אל תפספסו את מנת הדגל של המסעדה. יש כבר עדת מעריצים המגיעים למקום מכל רחבי הארץ ואותה הם מכנים "פיתה משני", אשר מפגישה בפיתה סטייק אנטריקוט מיושן ומשויש כהלכה לצד ביצה קשה חומה כמו בספר, וכל זה מלווה בטחינה ונגיעות של בצל ופטרוזיליה. כמובן שזוהי רק המלצת הגשה. אם תחשקו בנתח האנטריקוט שלכם בתוספת כל סלט אחר מהמגוון תקבלו בשמחה. אז מה עוד יש לשים בפיתה במשני? שקדי עגל, כבד אווז ועוד. את כל המנות אגב ניתן להזמין גם עם פיתה קלה מקמח מלא.

במשני לא איכזבו את לקוחותיהם הוותיקים ודאגו למנות חומוס לניגוב לצד פיתות חמות שנאפות בתנור שלהם לאורך כל היום. בתפריט הניגובים תמצאו חומוס עם שלל תוספות כמו צנובר, בשר, שווארמה, מעורב ירושלמי, פטריות ואפילו שקשוקה.
סטקיית משני ממוקמת ברחוב יעקב כהן 2 בראשון לציון והחניה חינם.