סמסונג ישראל וחברת "סמליין" (היבואנית הרשמית של החברה בישראל) הכריזו הבוקר (שני) בישראל על השקת הדור הבא של סדרת מסכי הטלוויזיה, אשר יהיו זמינים לרכישה החל מהיום.  סדרת המסכים החדשה מציגה לראווה את חוד החנית של טכנולוגית ה- QLED, היוצרת חוויית צפייה מקיפה וסוחפת עם יכולות חיבור וקישוריות מתקדמות, המאפשרות לצרכן לאמץ סגנון חיים אינטגרטיבי יותר וליהנות מחוויה מושלמת של בידור ביתי. 

כאמור, קו מוצרי ה-QLED  לשנת 2020 מספק לצרכנים חוויית צפייה מדהימה ואינטגרציה חסרת תקדים עם הבית החכם. הוא ממנף את כוחה של טכנולוגיית AI מתקדמת לשיפור יכולות האודיו, הווידאו והחיבור החכם. בנוסף הוא מציע מגוון יכולות חכמות עם מערכת Tizen המשלבת תכונות ייחודיות מתקדמות כמו Tap View (שיקוף מידי בהקשה על הטלוויזיה), Ambient Mode+ (מצב אווירה מיוחד המטמיע את הטלוויזיה כחלק מעיצוב הבית) ו-SmartThings השולט על מגוון רחב של מכשירים בבית ישירות מהטלוויזיה.  

קובי בש מנהל החטיבה הצרכנית בסמסונג ישראל הסביר כי "לסדרת מסכי ה-QLED לשנת 2020 יש את הפוטנציאל לחולל מהפיכה בענף שלנו". לדבריו, היכולת חסרת התקדים של סדרת המסכים החדשה לסחוף את הצופה אל תוך חוויית הצפייה, כמו גם התכונות החכמות והמהפכניות שלהם והעיצוב פורץ הדרך, מאפשרות לשלב את הטלוויזיה כחלק מחיי היומיום בקלות רבה יותר ובצורה מקיפה יותר מאי פעם בעבר. "נתון מעניין הוא שמסכים בגודל של יותר מ-75 אינץ' הם הפלח המראה את הצמיחה המהירה והגדולה ביותר בשוק, לכן עם גדילת המסכים - סמסונג מובילה את השוק לעידן החדש של רזולוציית ה- 8K", הוסיף בש. 

ירון מרקוביץ, משנה למנכ"ל סמליין, ציין: "משנה לשנה אנו רואים ביקושים למסכים גדולים יותר ויותר, לסטנדרט גבוה יותר ולחוויית צפיה איכותית יותר. אנו מעניקים לצרכן מענה לכל הדרישות האלה. הצרכנים, שמבלים כיום זמן רב בבית, צמאים לחוויות צפייה מתקדמות וחדשניות". לדבריו, השקת קטגוריית ה-8K בשנה שעברה חשפה את הצרכנים לטכנולוגיות יוצאות דופן והעצימה לא רק את איכויות הצפייה אלא גם את מגוון אפשרויות הבחירה.

"העובדה כי המסכים הגדולים, שהפכו לסטנדרט בשוק הישראלי, מוצעים כיום במגוון מחירים המתאימים לכל כיס מאפשרת לצרכן ליהנות ממסך גדול ואיכותי במחיר משתלם במיוחד", הסביר עוד, ניכר כי גב יציב ואמין, שירות איכותי ואחריות מקיפה של היבואנית הרשמית סמליין, מעניקים שביעות רצון ובטחון במוצר לאורך זמן" אמר מרקוביץ' , "מה שבתורו מוביל לכך שהצרכן הישראלי ממשיך לבחור בסמסונג כמותג הטלוויזיות והמסכים המועדף עליו. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר בתקופת הקורונה בה סמסונג הגדילה את כוחה כמובילת שוק, ורשמה גידול שיא בנתח השוק הכספי, שהגיע לכדי -42% משוק המסכים הכללי בישראל".

טלוויזיית הדגל החדשה TSQ950 QLED 8K היא הראשונה בענף המציעה סאונד היקפי, רזולוציית 8K נאמנה למציאות ומארז דקיק ומרשים. ה-TSQ950 מבטל למעשה את המסגרת סביב המסך עם יחס מסך לגוף של כמעט 99 אחוז, הגדול ביותר בשוק. בצפייה ממרחק של 3 או 4.5 מטר נוצר אפקט מרהיב של מסך אינסופי כשהמסגרת כמעט בלתי נראית. התוצאה היא חוויית צפייה מקיפה וסוחפת המבטלת את הגבולות בין הטלוויזיה לסביבתה.  לזה מתווסף אלמנט נוסף – ה-Q950 מגיע בעובי של 15 מילימטרים בלבד לכל רוחב המסך. בשילוב עם הפאנל השחור והאלגנטי, ניתן לתלות את המסך השטוח לחלוטין על הקיר או ליצור מראה מרהיב כשהוא מוצב על שידה או על מזנון טלוויזיה.

טלוויזיית TSQ950 QLED 8K של סמסונג (צילום: יח''צ סמסונג)
טלוויזיית TSQ950 QLED 8K של סמסונג (צילום: יח''צ סמסונג)

סדרת טלוויזיות ה-Lifestyle: "The Sero", The Frame’' ו- Serif"" מרחיבות את אפשרויות התצוגה בשוק העולמי

כמו כן, Samsung מגדילה גם את מערך טלוויזיות ה-Lifestyle שלה עם ההשקה המורחבת של The Sero. סדרת The Sero – שפירושה "אנכי" בקוריאנית – הינו מסך היכול להסתובב על צירו ממצב אופקי למצב אנכי וחזרה, בדיוק כמו סמארטפון או טאבלט. אחרי ההשקה הראשונית שלו בדרום קוריאה בשנה שעברה, החליטה Samsung להרחיב את זמינותו למספר שווקים גלובליים נוספים במהלך 2020.

טכנולוגיית סיבוב התצוגה של The Sero מתכתבת ומותאמת למכשירים הניידים המאפשרים למשתמשים להציג תוכן במצב אופקי רגיל ולהפוך את המסך למצב אנכי בקלות ובטבעיות לטובת צריכה של תוכן נייד. צרכנים יוכלו ליהנות ממגוון תכנים – ובכלל זה רשתות חברתיות, YouTube וסרטונים אישיים אחרים – ולסובב את המסך כך שישקף את האוריינטציה של המכשיר הנייד.

טלוויזיית The Sero של סמסונג (צילום: יח''צ סמסונג)
טלוויזיית The Sero של סמסונג (צילום: יח''צ סמסונג)

כמו כן, מסכי ה- QLED המעוצבים בסדרת The Frame’', הופכים בלחיצת כפתור ליצירת אמנות המציגה את מיטב יצירות האמנות על הקיר. לחיצה נוספת הופכת את המסך לטלוויזיית QLED 4K חכמה. ‘The Frame’ מציגה קונספט חדשני, עם מסגרות מגנט מתחלפות (הניתנות לרכישה בנפרד) במגוון צבעים, מצב אמנות (Art Mode) המאפשר להפוך את המסך ליצירת אמנות מדהימה, כאשר בחנות האמנות זמינות יותר מ-1,000 יצירות, חלק מהיצירות זמינות לרכישה בלבד. דגמים אלו מגיעים עם חבילת אבזור רחבה באריזה – מתלה צמוד קיר No Gap Wall Mount, כבל אופטי וקופסת חיבורים חיצונית.

סדרת מסכי ה-Crystal UHD של סמסונג מעוצבים ללא מסגרת כאשר מסגרת הטלוויזיה לא מורגשת ונטמעת בחוויית הצפייה. בטלוויזיית Crystal UHD סביבת הטלוויזיה נקייה מכבלים הודות לתעלות ייחודיות  בגב המסך המיועדות למעבר כבלים למסלול נסתר הישר לתוך רגלית הטלוויזיה זאת על מנת שסביבת הטלוויזיה תהיה נקייה מכבלים. בנוסף, סדרת המסכים אף צוידה במעבד עוצמתי אשר משדרג את חווית הצפייה באמצעות  השבחת איכות התמונה ע"י 4K Upscaling וניתוח עמוק של צבעים עם אלגוריתם חכם. תכונות נוספות של המעבד החדש- Adaptive Sound המתאים את האיקוולייזר עם התאמה לתוכן הצפייה. 

טלוויזיית The Frame של סמסונג (צילום: יח''צ סמסונג)
טלוויזיית The Frame של סמסונג (צילום: יח''צ סמסונג)

דגם ה- TU8500 עושה שימוש בטכנולוגיית ה-Dual LED המבוססת על תאורה דו-גונית חדישה, המשתמשת בשתי נורות LED חכמות בטמפרטורת אור שונות, מה שמעניק למסך יכולת להציג תמונה נאמנה למקור עם ביטוי לצבעים החמים והקרים יחד תוך כדי שיפור הניגודיות ,הפרטים ועומק הצבע. המערכת מאפשרת בנוסף הגדלה משמעותית של היכולת להציג תמונה עשירה גם בזוויות צפייה רחבות יותר. בהפעלת משחקים בטלוויזיה, מסך ה- Crystal UHD יהפוך בקלות ובאופן אוטומטי למסך גיימרים מתקדם, עם עיבוד תנועה ותמונה אופטימליים למשחק, זאת בכדי לצמצם את זמני התגובה ולמנוע מריחות וקפיצות בתמונה – להנאה מושלמת מהמשחק.

כמה הטלוויזיות החדשות עולות?

כחלק מההשקה, סמסונג תציע לכל מי שירכוש מסך מהסדרה החדשה בתקופה הנוכחית, חודש ראשון חינם בשירות הסטרימינג NEXT TV של HOT ולאחריו מנוי בעלות חודשית של 69 ₪ למשך כשנתיים. 

סדרת הטלוויזיות של סמסונג מדגמי 2020 תוצע במגוון רחב במיוחד של דגמים וגדלים, החל מ-32" ועד מסכי ענק בגודל 98":
סדרת הדגל QLED 8K מוצעת בגדלים 65"- 98" במחיר מומלץ לצרכן החל מ-13,990 ש"ח
סדרת QLED 4K (Q95T ,Q80T ,Q70T ,Q60T) מוצעת בגדלים 50" – 85" החל מ-3,190 ש"ח
הסדרה החדשה Crystal UHD עם טכנולוגיית Crystal Display תוצע בגדלים 43"-82" החל מ-1,990 ש"ח

סדרת מסכי ה-Life Style החדשה תוצע במגוון רחב של מוצרים ועיצובים ייחודיים:
דגם "The Frame" יוצע בגדלי 55" – 75" והחל מ-5,490 ש"ח
דגם The SERIF בגדלים 43" – 55" יוצע החל מ-3,990 ש"ח
דגם "The SERO" יהיה זמין בגודל 43" ובמחיר מומלץ לצרכן של כ- 5,490 ש"ח