הכתבה נכתבה בשיתוף zimmer-north

אין ספק, כמו שאבי נוסבאום אמר באחד מהמערכונים שלו: "הסגר נושם והציבור נחנק". אבל אין סיבה להיחנק, כי יש צימרים תו סגול לבילוי מושלם בזמן הסגר בסוף השבוע. אתם מוזמנים להכיר צימרים בצפון וברמת הגולן עם פינוקים מיוחדים, EXTRA כיפיים ו-SUPER מומלצים בימי הקורונה.
 
בזמן שמשרד הבריאות משנה את הוראותיו בכל יום מחדש, עדיין ברור לכולנו שישנם מתחמים מסוימים אשר יהיו בטוחים יותר בימי נגיף הקורונה. אם הדוחק העירוני והצפיפות בעיר מהווה עליכם איום וגורמת לכם להדיר שינה בלילה מעיניכם, אז אתם כנראה צריכים 400 – 1,000 מטרים רבועים של חופש טהור ומרחבים פסטוראליים. ובנקודה הזו, בואו נכיר מתחמי צימרים בצפון שהם אחוזות נופש של ממש ובגדלים היסטריים.
 
צימר לבידוד מהקורונה בסוף השבוע: לא מתפשרים על פינוקים!
מחפשים אחר צימרים בצפון בעקבות סגר קורונה? אנחנו לחלוטין מבינים אתכם. בעוד שניתן לבלות את כל זמנכם בין ארבעת הקירות בבית, אין ספק שיהיו מקומות עדיפים בהרבה. אף אחד מאיתנו לא דמיין את שנת 2020 נפתחת בצורה הזאת ועוד עם איזשהו נגיף עולמי, אבל כולנו חיים בצל הקורונה, וזה ממש לא עוצר אף אחד מאיתנו מלבלות ולנצל את הזמן כמו שכולנו אוהבים. 

ומה כולנו אוהבים, אם לא צימרים עם בריכה פרטית ומחוממת עם תו סגול, ארוחות בוקר נפלאות ונופים מהממים? אם בימים רגילים אנחנו צריכים נופש פעם בחודש-חודשיים, הרי שבתקופה הזאת כולנו צמאים לנופים קסומים ולפינוקים שאפשר לקבל רק במתחמי צימרים יוקרתיים בחד נס וברמת הגולן. 

מתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות ולמשפחות ברמת הגולן
אתם מוזמנים להכיר מתחמי סוויטות יוקרתיות של ממש, שבדרך כלל יכללו בריכות פרטיות ומחוממות, מקורות לחורף ולקיץ. חשוב להדגיש, בחל ממתחמי הצימרים והסוויטות קיימות בריכות משותפות, ככה שזהו פרט שאתם צריכים לברר מראש. 

אם חשובה לכם הימצאותה של בריכה פרטית, אז תדאגו לכך בהתאם ותאתרו צימר עם בריכה פרטית ומחוממת לסגר בסופ"ש. אם אתם 2 משפחות (או יותר), אתם יכולים גם לבחור במתחמי נופש עם 2 בריכות (אחת לכל צימר). 

מתחמי סוויטות וצימרים עם בריכות מחוממות ופרטיות
רק לידיעתכם, אנחנו מציינים שיש גם ביישוב חד נס מתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות עם יותר מ-2 בריכות. מעבר לבריכות, תוכלו גם להנות ממתקני נופש נוספים. למשל, אתם מוזמנים לאתר לעצמכם צימר עם ג'קוזי מול הכנרת, שזה כבר באמת קסם של ממש. 

בימינו הדיגיטליים, אתם תוכלו לסקור ולבחון את כל התמונות של מתחמי הנופש, וזאת עוד לפני שאתם מחליטים לאיזה מתחם אתם עומדים להגיע. ובנקודה הזאת מאוד חשוב לנו להדגיש משהו, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם בודקים ותמונות ומידע ממגזינים נכונים. 

אקספלורר (EXPLORER) צימר בצפון – הנופש המושלם שלכם
אתם מוזמנים להכיר את מגזין EXPLORER אקספלורר צימר בצפון – מגזין התיירות המדויק ביותר ברשת. תוכלו לאתר כאן מתחמי צימרים יוקרתיים לזוגות עם בריכה מחוממת, צימרים יוקרתיים למשפחות בחד נס עם ג'קוזי ענק ל-8 אנשים מול כנרת ונופי הכנרת, מלונות בוטיק ייחודיים ועוד. 

בואו נגיד ככה, כל עוד יש בכם את הרצון והחשק לנפוש בימי הקורונה במתחמים עם תו סגול, אתם מוזמנים לאתר לעצמכם את מתחם הנופש האידיאלי דרך אקספלורר (EXPLORER) צימר בצפון. אז מה הופך את המתחמים האלו שאנחנו מדברים עליהם למתחמי נופש שמתאימים לימי הקורונה? 

מה הם מתחמי נופש עם תו סגול ברמת הגולן?
קודם כל ואולי הכי חשוב, אתם נהנים במתחמים אלו ממרחבים עצומים, לפעמים גם 1,000 מ"ר שטח כולל ויותר. מעבר לכך, הצימרים והסוויטות בצפון מחוטאים באופן שוטף ומנוקים על ידי חברות ניקיון מקצועיות ועל ידי עלי הצימרים עצמם. 

כמובן, אף אחד לא יכול להבטיח 0% הדבקה בנגיף הקורונה, אבל אין ספק שאתם תרגישו הרבה יותר בטוחים אם תאתרו לעצמכם צימר מבודד, אולי אפילו צימר לבידוד מנגיף קורונה. תשתכשכו לכם במי הבריכות, תחלצו פקק של עוד בקבוק יין משובח, תביטו לכוכבים ותהנו מהנוף שמקיף אתכם מכל עבר. 

אל תשכחו את בגדי הים בסוף השבוע הקרוב: צימר לסגר בסופ"ש
בין אם אתם מחפשים אחר צימרים יוקרתיים לזוגות או סוויטות יוקרתיות למשפחות, לכו על זה בכל הכוח ותהנו לכם מהחיים האלו. בסופו של דבר, כמה זמן כבר אפשר להעביר בבית בזמן שיש סגר קורונה בחוץ? אל תשכחו להביא עמכם בגדי ים, רוב מתחמי הצימרים והסוויטות ברמת הגולן יציעו לכם בדרך כלל בריכות וסאונות, ג'קוזי, מיטות שיזוף ועוד. 

במקביל לכל הכיף הזה שדיברנו עליו עד עכשיו, כמובן שברמת הגולן גם יש אטרקציות מים נפלאות, טיולי שטח עם ג'יפים לנהיגה עצמית, מסלולי טיולים מומלצים ברמת הגולן עם מעיינות ונחלים ועוד. אם אתם אוהבים לרכב על אופניים, כמובן שתוכלו גם לאתר אזורים מתאימים לכך. 

עוד באזור, אתם מוזמנים לבקר גם בכפר נחום, מסלול ומפל יהודיה, פארק הירדן, אזור הכנרת ועוד. כדאי לדעת, באזור רמת הגולן ישנם מעיינות רבים ונחלים קסומים של ממש, אליהם תוכלו גם להגיע עם כלביכם ההולכים על 4. רק שימו לב, ישנן גם שמורות טבע שבהן אסור לשחרר את מכשכש הזנב שלכם. יאללה, נתראה בצפון, ביישוב חד נס וברמת הגולן. תהנו! 

בשיתוף: EXPLORER צימר בצפון

הכתבה נכתבה בשיתוף zimmer-north