חברי המועצה הארצית של לשכת הדין בחרו הערב את נציגה לוועדה למינוי שופטים - עו"ד מוחמד נעאמנה, יו"ר ועד מחוז צפון של הלשכה.
שלושה חברי הלשכה התמודדו לתפקיד בהם גם דורון ברזילי – יו"ר הלשכה לשעבר, יצחק גורדון, אך ההתמודדות האמיתית הייתה בין ברזילי לנעאמנה. נעאמנה הצליח לגייס לצד קולות הערבים במועצה גם את תמיכתה של יו"ר מחוז חיפה, עו"ד תמי אולמן ולכן ניצח ברוב של 26 לעומת 12 קולות שזכה ברזילי ו-5 שזכה גורדון.  לצידו של נעאמנה נבחר גם עו״ד נועם לאור לוועדה לבחירת שופטים צבאיים.

נעאמנה נולד וגדל בנצרת כבן ל-4 אחים ואחיות. אביו, אגרונום במקצועו עבד שנים רבות במשרד החקלאות. את לימודיו סיים בבית הספר התיכון נזירות סנט ג'וזף בנצרת. נעאמנה הוא בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים. את התמחותו עשה במחלקה הפלילים של פרקליטות המדינה מחוז חיפה. בשנת 2003 הוסמך כעורך דין, בשנת 2004 הקים בנצרת משרד "נעאמנה את ג'באלי – משרד עו"ד ונוטריון" שעוסק בליטיגציה בדגש על סכסוכים אזרחים והליכים פליליים.

בשנת 2011 נבחר לייצג את מחוז הצפון כחבר במוסדות הארציים של לשכת עורכי הדין, בין היתר כחבר המועצה הארצית ובין השנים 2012-2018 בוועד המרכזי. ב-2015 נבחר כסגן ראש הלשכה הארצית. ביוני 2019 נבחר כיו"ר מחוז צפון. הוא נשוי לנואר, רוחקת במקצועה ואב לשלושה – שהד, כראם וורד.

עו"ד מוחמד נעאמנה מסר בתגובה כי "אני מודה לחברי המועצה הארצית על התמיכה הרחבה בי ולראש הלשכה. אני מודע לכובד האחריות ואעשה כמיטב יכולתי לייצג נאמנה את ציבור עורכי הדין ואת הציבור כולו, לתרום לבחירת השופטים הראויים ביותר על סמך כישוריהם ותוך יצוג הולם של כלל החברה הישראלית ולהגן על שלטון החוק ומערכת המשפט".

עו״ד נועם לאור הוסיף: "אני נרגש ומאושר להיבחר כנציג לשכת עורכי הדין לועדה למינוי שופטים צבאיים. תודה לחברי המועצה הארצית של הלשכה על האמון שנתנו בי. מבטיח לכם חבריי כי אבצע את תפקידי בחרדת קודש כשרק האינטרס הציבורי וצו מצפוני המה ינחוני".
ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי בירך על הזכיה ואמר: "אני מאחל לעו"ד נעאמנה הצלחה רבה בתפקיד החשוב. אני סמוך ובטוח כי הוא ייצג נאמנה את הלשכה ויעניק את קולו בוועדה למועמדים המקצועיים ביותר והראויים ביותר לשיפוט, וכי לנגד עיניו יעמדו שיקולים מקצועיים וענייניים בלבד, לרבות חיזוק אמון הציבור במערכת המשפט. לשכת עורכי הדין תמשיך להשפיע בכל צומת מרכזי וחשוב ותייצג בכבוד את עשרות אלפי עורכות ועורכי הדין בישראל והציבור כולו".